Welke vliegen en ervaring d'n Hut Wintelre en De Schutskuil Oirschot

Started by Riny, April 23, 2013, 11:35:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Riny

Hallo allen ik weet niet of er leden zijn die ervaringen hebben met forelvijver "D'n Hut in Wintelre"  en
"De Schutskuil" te Oirschot, maar zou graag willen weten wat jullie ervaringen jullie hebben op deze putten>

Tevens zou ik willen weten met welke vliegen jullie succes hadden per put.

Alvast bedankt.

Groet Riny


vliegvisgek

ooit 1 keer in oirschot  geweest heb toen alles met witte streamers gevangen en met blob,s diverse kleuren ;D

ben

Quote from: vliegvisgek on April 24, 2013, 06:47:21
ooit 1 keer in oirschot  geweest heb toen alles met witte streamers gevangen en met blob,s diverse kleuren ;D

Dat je dat nog weet Jeroen, hoe lang is dat wel niet geleden!!!!

vliegvisgek

2 jaar en 4 maanden en 1 week ben houd alles bij elek week helejaar door waar hoeveel en hoe of wat hahaha :D :D :D

dryfly

Ik zou het gewoon proberen met witte streamertjes of witte boobies op een zinklijn.

Maar 25 minuten van Oirschot af heb je de Ronde Bleek, volgens mij is dat veel leuker.

Op de Schutskuil kun je maar op een enkele plek met de vliegenhengel uit de weg ivm ruimte  en bij de hut volgens mij alleen vanuit het middenstuk tussen de 2 vijvers.

Ne pas pipi contre le vent

ben

Quote from: vliegvisgek on April 24, 2013, 18:16:01
2 jaar en 4 maanden en 1 week ben houd alles bij elek week helejaar door waar hoeveel en hoe of wat hahaha :D :D :D

Mooi Jeroen, je bent echt "Vliegvisgek"

Riny

Quote from: dryfly on April 24, 2013, 18:25:14

Maar 25 minuten van Oirschot af heb je de Ronde Bleek, volgens mij is dat veel leuker.

Bedankt voor de tip.