Vergunningen Tjechië

Started by Herman, December 29, 2010, 14:59:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Omdat er weer vraag naar is heb ik bij deze het topic van het oude forum (voor zover van toepassing) overgezet.
Geplaatst: Za apr 19, 2008 12:49    Onderwerp: Vergunningen Tsjechie.
Quote from: hans 1906Wie kan mij vertellen waar ik in Vrchlabi een staatsvergunning kan
kopen en een vergunning voor de Jizera , eventueel de kosten en   
openingstijden. Ik verblijf daar in Rockytnice ad Jizerou eind juni.
Vr gr: Hans 1906
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quote from: hermanHeb je http://www.travelaxa.cz/czech_grayling.html al eens gekeken?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quote from: Anonymous
De vergunningen kun je halen dan wel bestellen bij de plaatselijke hengelsportwinkel deze ligt midden in het dorp Vrchlabi. De vergunning is voor een week vissen met staatsvergunning iets van 70 euro. Deze vergunning is geldig voor een ontzettend groot gebied dus je kan je hart op halen. Buiten de jizera is er met de vergunning ook op de Upa en Labe te vissen (en nog wat kleine stroompjes).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quote from: flymanvergunning kan je kopen in het gemeente huis
tegen over de hengelsport winkel ,
Groetjes
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

#1
Even een aanvulling/verduidelijking:
Je moet eerst de staatsvergunning kopen op het gemeentehuis (In ieder geval een paspoort nodig, maar als je een VISpas hebt,  is dat zeker aan te bevelen om die te laten zien). De viskaart voor de regio haal je vervolgens bij de dierenwinkel annex hengelsportzaak - de voorkant is dierenwinkel en achterin zit de visafdeling. Ik was er al 3x voorbij gelopen, totdat iemand me erop attent maakte dat ik dus bij de dierenwinkel moest zijn.

Groet,
Gert

PS
Ik kom er net achter dat dit topic 2x is overgezet van het oude forum... Door Herman, en ook al eerder door Maurice.
Ik reageer nu ff alleen hier, anders blijven we bezig...

Herman

Bedankt voor je oplettendheid Gert,
ik ga bij deze dit topic sluiten!
Kunnen we eventueel verder gaan in het overgezette topic door Maurice:
Vergunningen Tsjechie
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..