Adresje voor bucktail

Started by JB, October 21, 2015, 14:30:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JB

 ::hulp::
Ben op zoek naar een adresje, winkel of www, voor wat goede langharige bucktail. Mijn witte zijn bijna op en winkels in de buurt niet echt de kwaliteit die ik zoek.

Alvast bedankt  ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Dick


JB

Maurice en Dick bedankt voor de reactie.

We zijn zeker de enige 3 op het forum die bucktail gebruiken gezien de vele reacties  ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

maurice

Of de anderen zijn vergeten waar ze het gehaald hebben. ;)

Hoe heet dat ook al weer?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

kees smit

En ook EXLUSIVE FLYFISHING in Bussum heeft veel meer dan je ooit nodig zal hebben 


JB

@ Kees,
Was ook de vraag niet of ze het hadden, en de kans is groot dat ik meer heb dan in de meeste winkels hangt, maar of ze mooie witte hebben met lange haren.  De meeste die ik in de winkels zie hangen vallen zwaar tegen.

@Arie,
In jouw lijstje zitten er al twee bij waar ik zeker geen bucktail meer bestel, de bucktail die ik daar in het verleden al eens bestelt heb vielen mij zwaar tegen.

In ieder geval nog bedankt voor de reactie  :)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

johan

http://www.deercreek.co.uk/#!product/prd1/4010206111/deer-creek-tipped-dyed-bucktail
dit is pas mooie bucktail

JB

 ::KOOL::

Binnenkort eens wat van bestellen  ;)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)