Tapatalk?

Started by smokey89, October 27, 2014, 13:20:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smokey89

Hoi,

Ik kan vliegvissers.nl wel vinden op tapatalk, maar wanneer ik dan wil inloggen geeft hij aan: 'Inloggen mislukt, neem contact op met de forumbeheerders als het probleem zich voor blijft doen'. Hebben meer mensen hier last van?

Ik vind tapatalk wel makkelijk om de verschillende fora bij te houden en zou deze er graag aan toe willen voegen!

Met vriendelijke groet,

Martijn

Vliegvissers.nl

Martijn,

in het verleden is de uitbreiding daarvoor wel geïnstalleerd geweest.
Door problemen met andere uitbreidingen is de uitbreiding weer verwijderd.
Ik heb nog geen updates van tapatalk gezien die wel samenwerkt met de geïnstalleerde andere uitbreidingen vandaar dat hij op dit moment niet in gebruik is.
Probleem is dat we veel uitbreidingen geïnstallerd hebben en het niet duidelijk is met welke de tapatalk uitbreiding de conflicten geeft.
Omdat de forumsoftware recentelijk weer is vernieuwd moeten ook alle uitbreidingen weer bijgewerkt worden.
Ik zet tapatalk op het lijstje om te kijken of er met de huidige versies onderling geen problemen (meer) zijn.

vinfoto

ah fijn....ik ben ook een fanatieke tapatalk gebruiker :)

smokey89

Oke, dank voor het antwoord!

Zou fijn zijn als het weer gaat werken. Succes er in ieder geval mee ;)

Groeten

hvbuel

Hier nog een fervent Tapatalk gebruiker, zou inderdaad heel er fijn zijn als de ondersteuning weer werkt.

W3stland

Hier ook.. Vond het superfijn toen het werkte..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Vliegvissers.nl


jo flyfishing

Inderdaad. Mooie feature.
Bedankt voor de moeite.
J
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Vliegvissers.nl

werkt het jo ?  kan het zelf nu niet testen

jo flyfishing

Deze replies zijn via tapatalk :-)
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Vliegvissers.nl


jo flyfishing

Nu even via browser.
::new:: Ben nieuwe gebruiker tapatalk, dus kan niet zeggen of alles naar behoren werkt, maar tot hiertoe ziet het er goed uit!
::goodjob::
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Vliegvissers.nl

goed te horen,
ga ik voor alle zekerheid nog een extra backup maken :)

vinfoto

Blij ☺tapatalk werkt ;)

bartkoper85

Lijkt keurig te werken!


Sent from my iPhone using Tapatalk

weerwolf

top dat het er weer is

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hvbuel

Hééél erg fijn om nu ook dit forum op deze handige manier te kunnen bijhouden, dank je wel forumbeheer !

merijn1982

Zal wel aan mij liggen maar heb nu tapa op me telefoon gezet. En vind het echt niet fijn! Het hele overzicht van het forum is weg:'( dus ik blijf wel gewoon de site bezoeken:-)
Tight lines!!

MarcelN

vast op een fandroid dan, je smileys werken ook al niet  :P

smokey89

Nice!! Goed geregeld!

merijn1982

Yep op android. Maar de reaktie hierboven is gewoon op de site gedaan. Niet via tapa..
Tight lines!!

maurice

Wel irritant die spam van Tapatalk.
Hij gaat maar niet weg.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

Aan de linkerkant van die reclamebalk zit een kruis. Als je die aanklikt is het weg
Tight lines!!

Plantje

Geen idee over welke banners het gaat. Heb één keer een pop up gehad.

maurice

Quote from: merijn1982 on December 30, 2014, 08:29:15
Aan de linkerkant van die reclamebalk zit een kruis. Als je die aanklikt is het weg

Klopt, maar komt steeds weer terug.
::bbq:: ::proost:: ::proost::