2x Denemarken in een maand

Started by macfly, October 13, 2014, 20:54:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

macfly

Gisteren teruggekomen van 2 dagen hard core vissen.Het weer was heerlijk, voor mensen dan want de zeeforel denkt daar heeeel anders over. In totaal heb ik 3 forellen en een geep weten te vangen en een hele mooie verspeeld die met mij een handje wilde helpen door snel  naar me toe te komen.... Kwam ook weer aardig in de buurt van die befaamde 1000 worpen.
2 weken geleden was het ongeveer hetzelfde verhaal op Funen, prachtig weer en dus weinig forellen te bekennen, uiteindelijk nog wat kleintjes weten te verschalken maar man wat was het lastig. Ga bijna elk jaar naar DK in september omdat de forel dan in topvorm is, en de wat grotere prachtig van kleur, maar volgende keer alleen als het weer bagger is ;-)

RonM

Komend weekend ben ik van plan naar Funen te gaan. Het lijkt erop dat het weer bagger wordt. Dus.... Dat zou dan goed moeten komen ;)
vliegvissen: een
eindeloze puzzel

Bert J.

Fünen is lang niet altijd gemakkelijk. Ik weet er alles van. Jammer dat de vangsten wat tegen vielen.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

macfly

Afgelopen weekend was ik op Als dus het beperkt zich niet alleen tot Funen... Veel succes dit komend weekend!