Filter???

Started by Cornico, December 07, 2013, 21:25:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cornico

 ::delete::

Arie de Vries

Had het idee dat het de laatste tijd redelijk goed ging Marten, maar eerlijk gezegd lees ik ook niet alles. Maar als er zo'n filter is mag er van mij ook op
Groet, Arie

Beertje

Ik zou ook niet weten waar dit over gaat Arie. ???
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

volgens mij ben je zelf het filter! daar kan geen digitaal filter tegen op.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Arno

ik lees bijna alles en kan toch echt wel zeggen dat het de laatste tijd weer vriendelijk en gezapig met elkaar omgegaan worden.
Pas maar op Marten straks kan je je eigen topics niet meer terug lezen ;D ;D
Maar ik zou zo'n filter niet aanraden dan blijft er helemaal niets meer van dit forum over.
Er zijn zoveel mensen bij gekomen maar er is nog veel meer kennis weggegaan en dat vind ik persoonlijk erg jammer,
en dat er soms een beetje afgezeikt en geplaagd word?? "thats live" zolang er niet persoonlijke aanvallen gedaan worden heb ik er niet zoveel problemen mee.

Gr Arno

Beertje

@Cornico, als je je soms ergert een bepaald persoon, dan is een filter niet nodig. Je kunt ook naar de volgende link gaan en voor je zelf de instelling maken.

Ignore functie  (gebruiker negeren)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Bone F

Het lijkt er meer op dat er niks te zeuren valt dus ga je zeuren omdat er niks te zeuren valt. NB. de kortste dag komt weer in zicht hoor evenals de 15e (OVM)! ;D

Beertje

@Cornico, ik las nog even je posting, en zag dat je sommige personen al op je "ignore" lijstje had staan. Is dit het zelfde als ik voorstelde? Als dat zo is, dan moet je het als niet gelezen beschouwen. (anders lijkt het zo dom van mij).


If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Bone F

Start topic mei 2013 da's eigenlijk een beetje ouwe koeien enz.... om dat nu weer op te starten. Dit forum heeft gelukkig een gezond zelfreinigend vermogen en als iemand zich ongemanierd uit, zijn er voldoende deelnemers die dit op een fatsoenlijke manier rechtzetten dus............... geen probleem (meer) ook niet voor de afhakers. Doe gewoon lekker mee voel je gesteund door deelnemers met de juiste instelling. Ennuh............. een nachtegaal stoort zich niet aan het gebalk van een ezel!  ;D

Heintje Davids

Quote from: Bone F on December 08, 2013, 15:56:05
Start topic mei 2013 da's eigenlijk een beetje ouwe koeien enz.... om dat nu weer op te starten. Dit forum heeft gelukkig een gezond zelfreinigend vermogen en als iemand zich ongemanierd uit, zijn er voldoende deelnemers die dit op een fatsoenlijke manier rechtzetten dus............... geen probleem (meer) ook niet voor de afhakers. Doe gewoon lekker mee voel je gesteund door deelnemers met de juiste instelling. Ennuh............. een nachtegaal stoort zich niet aan het gebalk van een ezel!  ;D

Je 1e zin snap ik niet, maar dat kan aan mij liggen en de rest is, om maar in beestentermen te blijven, een waarheid als een koe!

Mike

Opmerkelijk Marten,

De goevoelens die jij beschrijft, die bepaalde forumleden bij jou oproepen, zijn nou precies dezelfde gevoelens die jij bij mij oproept.
Elke keer weer die rare opmerkingen van jou, als iemand een ander aanspreekt over hoe een vis behandeld wordt.
Telkens weer kom je met opmerkingen als " wat dacht je dan van de vliegvisser die staat te lachen terwijl de de vis aan het drillen is "  terwijl je zelf waarschijnlijk al vliegviste toen ik nog niet eens bestond, ik snap er niets van en ik begrijp werkelijk niet welk punt je nu steeds probeert te maken.
En dan nog maar niet te spreken over je gezeur over het french nymphen, doodmoe wordt ik ervan.
Een Martenfilter zou wmb af en toe heel prettig zijn.

Dat gezegd te hebben moet ik dan weer wel zeggen dat ik nogal onder de indruk was toen je schreef over je inzet met Schub.
Je vrije tijd (bijna) geheel belangenloos inzetten voor zo'n goed doel, petje af.
Dat zegt in elk geval dat je niet iemand bent die alleen maar loopt te zeiken maar ook zelf de handen uit de mouwen steekt.
Ik ben van mening dat dat een buitengewoon bewonderingswaardige karaktertrek is, waar een hoop mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Wmb sla je de spijker op zn kop met de opmerking   
Quote from: Cornico on December 08, 2013, 13:56:00

Mijn intentie met deze topic was aan te geven dat mensen die het je soms moeilijk maken om te blijven volhouden ook vaak hele goede bijdragen leveren .

Zo zie je maar, mensen blijven verassen...
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

MarcelN

Hehe goeie vent die Marten, maar die opmerking van Nou Nou vond ik dan wel weer begrijpelijk, het zijn gewoon 2 grote kwallen die Bas en Sepp bij mekaar.
Een ander op de vingers tikken die teveel naar links werpt van een paal en vervolgens saampjes rechtsaf de hoek om het natuurgebied in vissen bij de Loswal, rare jongens....

weerwolf

Net als dat er mensen zijn die op het forum soms onuitstaanbaar zijn en op een forumdag  top gasten zijn.
Net als dat de forumdagen gezellig zijn en dat je dan niet het gezeik hebt dat wel op het forum is.
Net als dat het gezeik op het forum altijd is (behalve dit jaar) wanneer het blad van de bomen gaat of aan de bomen komt (grappig is dat in gevangenissen dan ook de isoleercellen vol zitten)
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Bone F

Misschien sla IK nu de plank mis maar volgens mij is dit topic, volgens de datum die erbij staat, gestart mei '13 en is hij nu weer geactualiseerd door een reply.  :(
Maar laten we elkaar niet meteen "de maat nemen" als een handeling of opmerking je niet bevalt. Ik zit ook wel eens "met kromme tenen" maar zoals eens iemand geschreven/gezegd heeft "wacht met een boze brief/reactie tot morgen, dan ben je waarschijnlijk een stuk milder!
NB. ik geef geen lezingen! ;D

maurice

Denk dat je bij de aanmeldings dag hebt gekeken en je zo hebt vergist Bone F
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Bone F

Kennelijk heb ik wat door elkaar gehaald  :-\
Nou ja goed dat het weer ff onder de aandacht is geweest. 'k zal voortaan ff opletten ::zucht::

maurice

Kan gebeuren, we zijn allemaal mensen   :D  ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Een dergelijk filter zou dusdanig intelligent moeten zijn dat het veel mensen voorbij gaat. Zo ver is de moderne computer technologie nog niet :)