licht forelvissen

Started by HappyFisherman, January 07, 2011, 22:39:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

ach ovm kan ook zekers tegen vallen qa dril.

maar ligt er net maar aan in wat voor jaar we vissen.

Heb al is een forel op de eemhof gevangen die echt door de backing ging hoor :)

vliegvisgek

dat had ik vandaag rossie en dat in emst op zalmbak eerste worp knal en was niks aan te houden tot op de backing en helaas knapte hij toen die onder het ijsschoot maar goed volgende week zaterdag en zondag herkansing op de forelputten ::) :P

Arno

Zaterdag??? Ben je niet bij de binddag dan Jeroen.
heb ik speciaal met Sieger voor Apeldoorn gekozen gaat Mister Apeldoorn niet komen??

Gr Arno

Rossie69

ja dat vroeg ik me ook al af ja.

gaat regenen dus

kampenaar

#29
Die zal dan wel vals gehaakt zijn geweest Henk heb dit wel eens op ovm gehad maar nog nooit op een vijver  ::dance:: ::dance:: ::dance:: gr Robert

hendri

Quote from: Sieger on January 07, 2011, 23:09:31
Volgens mij vist Hendri altijd met een 3 op de put...

ik vis alleen met mn #3tje op de kleine regenboogjes. en meer omdat ik het liefst 2 hengels met verschillende lijnen heb, dan dat het perse mn #3tje moet zijn. vis vaak met mn #5 en dan zinkend of inter en dan de #3 met drijvende lijn. gaan we naar de reuzebogen dan met mn #5 en mn #7. ook weer verschillende lijnen omdat je dan minder vaak van lijn hoeft te wissellen als je wat anders wilt proberen.

vliegvisgek

Quote from: Arno on January 09, 2011, 21:21:34
Zaterdag??? Ben je niet bij de binddag dan Jeroen.
heb ik speciaal met Sieger voor Apeldoorn gekozen gaat Mister Apeldoorn niet komen??

Gr Arno
sorry de maatjes waar ik altijd mee vis vinden zoiets niks pino wilde ook niet dus tja dan ga ik wel lekker vissen  op de forel put zoals altijd arno en henk ::) ::) en word de woldstek denk ik

Arno

Ik ga morgenvroeg even die kant op om te zien of ik er eindelijk weer een paar kan vangen.

Gr Arno

vliegvisgek

en arno geweest kreeg mail dat er als gekken gevangen word bij andre door vissers die anders slechts een enkele vis vangen ;D

Rossie69

lache ja.
kan ook niet anders sluit ons is op :lol: hbben we zekers ook verrekte honger.
en dan ook nog met 2 hengels,deeg mietjes

vijver 2 was goed te doen las ik.

heerlijk modder forel,maar wel lekker na een periode van afkicken.
mischien zondag maar ff,of de platbek ff plagen

Arno

Ben gister geweest had er 10 of 11 op vijver 2, vijver 3 lag nog bijna dicht maar heeft hij gistermorgen een 2e pomp/fontein bij in gezet
dus die zal van het weekend ook wel helemaal open zijn. vijver 4 was ook maar op 2 plekken open die wel te bevissen waren stond er 1 die 7 flinke jongens gevangen had
en er stond er 1 tegen over mij met de werphengels die er zeker 25 heeft gevangen dus alles bij elkaar goed gevangen.
Dinsdag 3 vissers totaal 54 gevangen vissen.
Ik heb me prima vermaakt gister alleen jammer dat het in de loop van de dag begon te regen.

Gr Arno

Rossie69

 ;D Ja Robert tot in de backing hahaha.
was zelfs een filmpje van gemaakt maar die is spoorloos.

Eemhof

vliegvisgek

netjes toch arnold ga er zaterdag heen kijken of er wat in de vlieg willen bijten jullie fijne binddag mannen en dames ;D