vanavond even wezen nimfen op de ling maar toen

Started by aalbrecht, August 17, 2011, 21:46:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

ja wat toen na het zovelste baarsje van 10 cm op mijn 2 ?zater er ineens 2 roofblijtjes aan van rond de twintig cm gaat ook leker te keer .maar toen weer verden met nimfen voel een klein baarsje toen zat ik vast dacht ik maar schoot los baarsje zat er nog aan he weer vast wat krijgen we nou mijn hengel kroom en mijn lijn loop weg nee zal toch geen snoek zijn .dan zal hij mijn lijn zo wel door bijten zit met 12 honderste? na tien minuten komt hij boven ja hoor snoek en gelijk zwem hij naar de overkant .hengel tot in het hansvat wat een sport  zo? en nu gelukig stopten er 2 fietser om te kijken ik roep naar hem kan je mijn schepnet uit de auto paken en daar kwam hij aan hoor dus na een kwartier was hij moe zat. om hem te kunnen schepen

weer en ph  groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

christianvt


Hilco


Sieger

Mooi man en op 12/00 wel een lesje geduld bij het drillen denk ik...  :)


Sieger

aalbrecht

gewoon rustig aan doen zat presies in een hoek van zijn beek  in het net was hij al los
vliegvissen is een passie

Bert J.

Leuk man. Dat verwacht je niet. Ik heb er een keer of acht dezelfde snoek aangehad tijdens het baarzen.
Niet één keer geland. Telkens schoot de baars uit zijn bek als het mij te lang duurde en ik wat meer druk zette. :)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

lord4163

Zeker geluk gehad dat de snoek je leader niet doorgebeten had ! :o En nog een mooie vis ook  :P
Quote from: Bert J. on August 17, 2011, 22:11:31
Leuk man. Dat verwacht je niet. Ik heb er een keer of acht dezelfde snoek aangehad tijdens het baarzen.
Niet één keer geland. Telkens schoot de baars uit zijn bek als het mij te lang duurde en ik wat meer druk zette. :)

Ja gebeurd vaak hier meestal met blankvoorn  ;D

hendri


corkster2

allemachtig met de billen bij elkaar drillen ik doe het je niet na geweldig

Patrick(WF)

Da's een mooie verrassing  :o. En keurig dat je m zo op een 2tje aan de kant heb gekregen.
Groet Patrick

maurice

dat is een mooie platbek.
lekker mee genomen zo een vis.


::bbq:: ::proost:: ::proost::