Volgende week 5 dagen MILAAN! Tips??

Started by Fier Boom, April 02, 2011, 18:30:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

Rossie heeft het al aangegeven,
kleine drogevlieg en dan laten driften wel de lijn strak houden.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Fier Boom

Mannen, bedankt voor alle informatie! Ik vertrek morgen ochtend! Heb er zin an!
Hoop dat het allemaal gaat lukken met vergunningen aangezien dat heeel erg lastig schijnt te zijn!

Nou, ik hoop dat ik daar internet heb zodat ik mijn vangstmeldingen kan posten!

Groetjess!

maurice

wat zeg je????
toerist sorry do you speek englisch
wil ook wel eens helpen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Fier Boom

Zo! Ik ben weer thuis! Erg genoten maar helaas niks gevangen!
Foto's volgen!


maurice

mooi dat je genoten hebt.

kom maar op met de foto`s
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Fier Boom

sorry! dit topic helemaal vergeten!
Ga nu vissen! maar zodra ik tijd heb zal ik ze er even op droppen!

christianvt


Fier Boom

ah! Beetje asociaal dit.... hahaha

Ga ze NU uploaden

Sorry dat het zo lang moest duren!


Fier Boom

#33
Nou, eindelijk het (foto)verslag!

Voor mijn werk moest ik in Milaan een tentoonstelling opbouwen. Van de 14 dagen in Milaan moest ik er 10 werken. Kon het dus niet laten om daar ook een lijntje te strekken!

Voordat ik zomaar kon gaan vissen, moest ik eerst wat informatie zien te winnen over vergunningen, stekken, vervoer enz enz....
Na heel wat handen en voeten werk kwam ik er achter dat ik voor een vergunning eerst naar een tabakzaak moest gaan voor twee stempels. Met deze stempels moest ik vervolgens naar de ambasade(oid) om daar een vergunning aan te vragen.

een dag, 4 flessen water, 2 hamdurgers en heel wat kilomaters later had ik eindelijk mijn vergunning in mijn handen! YES!



Vervolgens ben ik weer naar de hengelsport winkel gegaan om informatie te winnen over de stekken...
Ik moest, volgens de meneer achter de balie, naar eenplaatsjewaarikdenaamnietmeervanweet gaan. Ergens in de buurt van het Como meer.



Het was de bedoeling dat ik met de trein zou gaan, dus ben ik meteen weer naar centraal station in Milaan gegaan om daar alvast een kaartje te kopen.
voor 15 euro had ik een ticket waarmee ik ook onbeperkt in de bus kon zitten! Geen geld, voor 2 uur reizen!




Zo, de volgende ochtend moest ik om 06:10 de trein hebben. In het appartement nog een bakje yoghurt voor vertrek, en gaan met die banaan!



De trein die mij naar bestemming zou brengen:




Om 08:00 zat ik al inhetplaatsjewaarikdenaamnietmeervanweet in een leuk cafe een bak koffie naar binnen te slurpen.

Ik probeerde de barman te vragen welke bus ik moest pakken om bij een goed riviertje uit te komen. Helaas waren mijn handen en voeten niet groot genoeg dus nam de man mij mee naar de woonkamer achter het cafe, waar ik vervolgens mijn vraag in de vertaalmachine kon intypen. Wat een gastvrijheid!




Ohja! Tecano hete het plaatsje! haha!

De barman vertelde mij dat ik nog 2 uur op de bus moest wachten... Oei... Dan maar het dorpje verkennen!
In het dorpje kwam ik een meer tegen waar een oude man ook op forel zat te vissen. Erg leuk en aardig, maar ik wilde in die stromende rivier staan!!
Aan het meer nog een paar lijntjes gestrekt, zonder tikjes...





De busreis zag er veelbelovend uit, prachtige omgeving!!



Eenmaal in Tecano aangekomen, snel naar die beek gezocht!

en een half uur later stond ik al met mijn pakkie aan in het water! HEERLIJK!

Helaas hierna geen foto's meer gemaakt hoewel het steeds mooier en breder werd!... Balen!
Mijn gedachtes gingen wel naar iets anders uit dan foto's maken: VISSEN EN GENIETEN!

nog een sfeerfoto met de zelfontspannerd



Geen vissen kunnen vangen, wel enorm genoten!

Sorry mensen voor de weinige  '' waterfoto's ''.






christianvt

hahaha leuk! Leuk verslagje! ;D Alleen jammer dat je niks hebt gevangen... Wel mooie omgeving daar :D

harlin

Quote from: Fier Boom on July 05, 2011, 19:29:59
Nou, eindelijk het (foto)verslag!
Leuk zo'n fotoverslag, met bijbehorende tekst.

Maarrrrrrrrr, moet de tekst in de foto hier niet aangepast worden??  ::)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Fier Boom

Eigenlijk wel he! Maar ik upload al 2 a 3 jaar op deze manier mijn foto's, en dat gaat prima! Alleen wat jammer van die tekst links onderin idd! Excuses hiervoor! 

Gert

Is inderdaad een leuk verslagje zo.
En wat dat uploaden via dat roofvisforum betreft: krijg niet de indruk dat het nou zo geweldig snel gaat ;)
Foto's zijn al bijna 3 maanden oud.....


Fier Boom

Erg snel gaat het idd niet (hoewel dat niet de reden was dat her 3 maanden duurde ;D)... Maar ik heb ondertussen al een heel foto-archief opgebouwd daar. Vandaar dat ik ze liever daar blijf uploaden...


harlin

Excuses aanvaard  ;)
maar begrijp ik hieruit dat de 'titel' automatisch wordt toegevoegd bij het uploaden?
of zet je die er zelf op met de automatische piloot?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Fier Boom

Quote from: harlin on July 06, 2011, 18:25:27
Excuses aanvaard  ;)
maar begrijp ik hieruit dat de 'titel' automatisch wordt toegevoegd bij het uploaden?
of zet je die er zelf op met de automatische piloot?

Ja, zodra je daar een foto upload zet hij Roofvisforum er onder...Helaas... Maar een foto zegt meer dan duizend woorden titels!