Foto van vandaag

Started by Dirty Harry, December 30, 2012, 23:46:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirty Harry

Vandaag was er toch te veel wind hier om met de vliegenhengel te vissen dus die bleef in de auto en heb de spinhengel gepakt :-[ ::), mijn maat kon toch nog wel ff een leuke plaat schieten en heb deze een beetje bewerkt in photobucket, verder heb ik 1 snoek van 78cm gevangen.

Gerrit72





Erg mooie sfeervolle plaat Harry!  ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Canadian_Streamdance

cool bewerkt die foto geeft een apart sfeertje!! wel gaaf met die zon op de achtergrond!!!

harlin

#3
kan wel waar zijn, is idd ook waar
maar dat ding met die slinger past hier niet. vind ik  ;)

Quote from: Dirty Harry on December 30, 2012, 23:46:17
Vandaag was er toch te veel wind hier om met de vliegenhengel te vissen dus die bleef in de auto en heb de spinhengel gepakt :-[ ::),
geen golfje te zien, had je op het ovm  moeten zijn vandaag, wat een  ::scheet::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jelle

Quote from: harlin on December 31, 2012, 00:44:37
kan wel waar zijn, is idd ook waar
maar dat ding met die slinger past hier niet. vind ik  ;)
hij had toch wel een streamer aan de spinner 8)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Plantje

Mooi plaatje! Geeft je bijna het gevoel van echte winter! :)

Dirty Harry

Please don't shoot me  ::new::, inderdaad dat ding met die slinger hoort hier niet maar ik dacht ach.. het gaat meer om het sfeertje en inderdaad daar zat wel een streamer aan want op de een of andere manier vang ik daar toch het beste aan!
En wind was er zeker die had ik vol in mijn rug alleen laat zich dat op deze stek niet aflezen aan het water, vindt het trouwens ook wel link werpen die grote streamers met veel wind!

jelle

je hebt nog gelijk met zo`n zwiepstok haak je vanallas en nogwat met die harde wind ::agree::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens