Wat is het rustig vandaag op het forum?

Started by DMeijer, January 21, 2012, 15:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DMeijer

Blijkbaar wordt er oeverloos geouwehoerd op de Binddag?  ;D

Jan Bruins

zegt de eenzame Fietser.............

Hey Dick,

Hoe gaat het?
I don't drink water, fish f*ck in it...

DMeijer

Jan. Minder pijn dan vanmorgen. Goed dat ik toch niet ben meegegaan, dikke bult met vocht boven rechterknie en bemoeilijkt het lopen.
De grunneger familieleden zeggen nu kalm aan doen. Gut, als ik nog kalmer aan doe dan slaap ik. ::)
Echt ik baal nog als een stekker ::cry:: , heb er al een tijdje naar de binddag uitgekeken. Volgend jaar nieuwe kansen.
Desnoods komen wij binnenkort bijelkaar om noorwegen-vliegjes te knuppen.

John

Beterschap Dick, hoorde vanmorgen van Jan je van je ongelukje.

Sieger

Beterschap Dick... ik hoorde het in de loop van de dag (had ff geen tijd om een berichtje te doen...)... Volgend jaar weer een kans... De eerste voorbinder kan ik dan alvast boeken zeker....  ;D


Sieger

aalbrecht

beterschap dick en dat we je gauw ergens mogen zien  :o
vliegvissen is een passie

A{b}r{a}xa{s}

Als je op de fiets zit moet je ook niet dromen van het voorbinden Dick :)

Sterkte & Beterschap !

DMeijer

Bedankt voor de reacties.
De eerst volgende keer is de Forumdag in Baggelhuizen. Mochten er geen lummelige krantenjongens in de weg zitten, dan acht ik de kans groot dat ik daar ook aanwezig ben. Ik wil zien dat Bas zijn droom als Master-vliegbomer waar maakt  ;D 
Volgend jaar nieuwe kansen. En ja waarom niet, je hebt de eerste voorbinder geboekt, Sieger.  :D

Inderk

Dan wil ik volgend jaar een masterclass bij jou volgen.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Quote from: DMeijer on January 21, 2012, 20:57:45
En ja waarom niet, je hebt de eerste voorbinder geboekt, Sieger.  :D

::top:: ::top::


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Ik ga er voor oefenen Dick, neem je een camera mee dan ? :)

DMeijer

Quote from: Inderk on January 21, 2012, 21:07:19
Dan wil ik volgend jaar een masterclass bij jou volgen.
volgend jaar kun je intekenen voor een masterclass. :D
1x hoor, Inderk/Kermit/Henk/knutselaar, zoeken jullie het maar onder elkaar uit wie gaat inschrijven

ben


Inderk

Quote from: DMeijer on January 21, 2012, 22:30:32
volgend jaar kun je intekenen voor een masterclass. :D
1x hoor, Inderk/Kermit/Henk/knutselaar, zoeken jullie het maar onder elkaar uit wie gaat inschrijven
Sorry Dick, je bedoeld "knutsel" .....(smurf)..... Dat heb ik aan mijn werk te danken. Blauwe pakken en haarnetjes aan in produktie en veel knutselen(sleutelen) aan de apparatuur....... Noemen ze ook wel fijnafstellen. Nu knutsel ik niet meer op het werk, ik mag alleen er voor zorgen dat de apparatuur beter werkt dankzij de juiste verpakkingsmaterialen.
Maar zullen wij eens voor een masterclass afspreken bij mij thuis? (ik kan ook wel bij jou komen) gaan we parachute technieken een oefenen. (vraag ik Fred R er ook bij.....dan rooft hij ook minder klinkhamers uit mijn vliegendozen hahahahaha!)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


DMeijer

Quote from: ben on January 21, 2012, 22:36:19
DMeijer staat dit voor DUNCAN Meijer?
D van Dick, dee.iee.cee.ka
En ander kent mij als Dicktrout
en bij nog anderen is het MacDick

DMeijer

Quote from: Inderk on January 21, 2012, 23:17:46
Sorry Dick, je bedoeld "knutsel" .....(smurf)..... Dat heb ik aan mijn werk te danken. Blauwe pakken en haarnetjes aan in produktie en veel knutselen(sleutelen) aan de apparatuur....... Noemen ze ook wel fijnafstellen. Nu knutsel ik niet meer op het werk, ik mag alleen er voor zorgen dat de apparatuur beter werkt dankzij de juiste verpakkingsmaterialen.
Maar zullen wij eens voor een masterclass afspreken bij mij thuis? (ik kan ook wel bij jou komen) gaan we parachute technieken een oefenen. (vraag ik Fred R er ook bij.....dan rooft hij ook minder klinkhamers uit mijn vliegendozen hahahahaha!)
knutselsmurf, die groen is. dat is een goeie haha
Ja, laten we binnenkort samen binden en Freddegie mag ook mee. Hij moet zelf leren binden.

Inderk

Weet je wel wat een nadeel is als Fred zelf kan binden?
Dat ik dan veel minder te binden heb.  ;)

Ach dat valt ook wel reuze mee....Fred kan je er goed bij hebben, goeie vent!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm