BB eemmeer

Started by Willem, January 11, 2011, 16:51:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Willem

Hallo allemaal!

Ik wil komend zomer en voorjaar met de bellyboat het eemmeer bevissen. Is er leuk te vissen met droge vliegen en nimfjes op winde en ruisvoorn daar? En dan bedoel ik vooral die mooie lange rietkragen.

Instappen doe ik bij Spakenburg, zijn veschillende goede plekken daar!

Iemand ervaringen/tips? Wat kan ik verwachten?

Groeten,

Willem

Willem


Gewo

#2
Willem ik denk dat Jan K. je misschien wat vertellen kan, zelf kom ik oorspronkelijk uit Nijkerk(erveen) maar heb geen ervaring met een BB. Ken de waters wel daar.

Wordt ook nooit wat, ik blijf alleen maar rondjes draaien in zo'n ding ;D

HappyFisherman

Flippers aan beide voeten doen ipv aan 1. Net een eend met 1 pootje :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gewo

Da's het hele punt Happy, ik heb er maar één, lijk dus wel op dat Eendje ;D

Sieger

 ;D ;D ;D Laat ze nou niet zo schrikken Gert.... ;D


Sieger

Rossie69

ach wie Gertje kent :lol:

dan zou ik als ik Gert was toch meer aan een elctromoter gaan denken voor de bb.
of een ponton boot das ook wel wat voor hem.


Gewo

Ach Sieger het is nu al 20 jaar zo dus ik ben er aan gewend enne het is de bedoeling niet om ze te laten schrikken :)

Vorige week moest ik voor een MRI aan mijn voet, dat kreng is ook helemaal niet goed. De week ervoor krijg ik bericht van het ziekenhuis met afspraaktijden, staat er 08.15 MRI Li.voet 08.45 MRI Re.voet.

Bel ik ze op en zeg MRI Re.voet zal nogal moeilijk zijn, heb ik al een tijdje niet meer. Je hoort ze eigenlijk rood worden aan de andere kant van de lijn. HHHmmm meneer in de computer staat het goed hoor MRI Li.enkel.

Ik heb heerlijk gelachen, het is zo'n automatisme.

Rossie69

hahaha ja hoe menselijk zijn ze dan wel niet blond ? :)

en is ie er mooi opgekomen dan Gert ?

alles goed

Gewo

Helemaal mee eens Henk een ponton, kan ik zo met de hele handel erop rijden en hup maar zwiepen.

Enige nadeel is dat ik dan elke keer de Genie moet bellen om dat ponton te verplaatsen en met al die bezuinigingen op Defensie weet ik niet of dat lukt. ;D ;D ;D

Sieger



Sieger

Rossie69

Dan ben jij een geschikt persoon voor de Ronde Bleek  ;D

Gewo

Nee Henk, moet onder het mes maar goed is niet anders, ze sluiten die ene ziekte niet uit, ze kunnen niets zien op de MRI, foto en echo.

Maar niets aan de hand, we gaan gewoon door enne ik vind dat we het topic van Willem nu wel erg vervuilen, ben ik zelf schuldig aan.

Rossie69

ja maar uh je bent wel geschikt voor de Ronde bleek.

ah Willem vindt dit niet erg.

sorry Willem  ;D

oja moet je ook niet antwoorden man

Gewo

Ja klopt Henk, de ronde bleek is wel geschikt, kan ik alle hoeken zien ;D ;D ;D

Willem

Ok zal niet antwoorden ;D

jan.K

Willem
het klopt dat ik daar ook regelmatig dobber
er is een leuk visje te vangen langs de rietkragen ,al moet je sommige dagen wel goed zoeken
veel mooie rietkragen!
er is over bijna het gehele stuk van spakenburg tot aan nijkerk goed in/uit het water te komen vanaf de kant ,je moet alleen wel kijken op google waar je het best met de auto erbij kan komen
wat je kan verwachten is buiten de wind ook voorn,ruisvoorn baars,winde,brasem en zelfs roofblei
wadend is er ook goed te vissen
gr jan