Fly Happening 2014 Putte

Started by Beertje, October 24, 2014, 20:44:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

http://www.vliegvissen.be/layout/images/FH2014.png

Is dit leuk en de moeite waard om heen te gaan? is dit een soort fair of is dit meer voor de handel?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Arjan Maat

Dit is al jaren de best bezochte beurs door Nederlanders in België. Het is zowel vliegbinden als reislocaties en handel, maar bovenal bourgondisch genieten en bekende tegen het lijf lopen.

Ik zou niet twijfelen, maar plannen en naar het zuiden komen  ::goodjob::

TL Arjan Maat

FSCHAMP

Het is een beurs waar winkeliers staan, waar binders zitten, waar werpinstructeurs hun kunsten laten zien en waar visclubs aanwezig zijn.  Ik ben op de Fair nog niet geweest, maar het is de beste beurs in Vlaanderen.  Ik zal er zeker naar toe gaan op zaterdag en misschien ook wel op zondag. Is een kwartier à twintig minuten rijden van mij thuis.

Arjan, ben jij  daar ook aanwezig met je handel?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Jan Damman

Dit is een leuke beurs Jan en zeker de moeite waard om naar toe te gaan gaan, vismaatje Doema en ik zullen er zeker zijn, weet alleen nog niet wanneer. :)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Arjan Maat

Hoi Gino,

Jepp ik sta er ook met mijn spulletjes :-)

Tot daar zou ik zeggen.

Groeten Arjan

Raymond

Inderdaad een hele leuke en goede beurs. Ik ben er al drie keer geweest en ga er dit jaar weer heen.

Een aanrader voor iedereen!  ::duim::
::wtf::

Ochi

Ik vind dit nog steeds de leukste beurs voor het vliegvissen!

De entreeprijs is normaal, parkeren gratis, hapje en drankje schappelijk geprijsd en goede winkeliers en binders.

Ben op diverse andere beurzen geweest maar kijk altijd weer uit naar Putte.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

peterf

Quote from: Ochi on October 25, 2014, 21:52:42
Ik vind dit nog steeds de leukste beurs voor het vliegvissen!

De entreeprijs is normaal, parkeren gratis, hapje en drankje schappelijk geprijsd en goede winkeliers en binders.

Ben op diverse andere beurzen geweest maar kijk altijd weer uit naar Putte.

Klopt helemaal.
Voor mij is dit ook de beurs waar ik naar uitkijkt.
Lijkt wel of er een ander publiek komt, sfeer is optimaal.

ignace

ik ga alvast ook een kijkje komen nemen , ik kijk der al naar uit

Nootjez

Quote from: peterf on October 26, 2014, 12:04:04
Klopt helemaal.
Voor mij is dit ook de beurs waar ik naar uitkijkt.
Lijkt wel of er een ander publiek komt, sfeer is optimaal.

Misschien komt dat sfeertje gewoon door het feit dat er meer Belgen dan Nederlanders zijn ?  ::new::  8)

HappyFisherman

Die zitten vanaf 9 uur 's ochtends al achter de pinten  ::proost:: ::proost::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

hoor er veel goede verhalen over.
Dus toch mischien afreizen Jan.



Beertje

Ja Henk, Ik zit dan n.l. (misschien)in de buurt van Eindhoven voor familie bezoek, en kan dan mooi even er naar toe. Om helemaal vanuit onze omgeving er heen te rijden is wat kostbaar. :(
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69


DocSalmo

Onze Vlaamse Federatie organiseert deze vliegvisbeurs om de 2 jaar. Het is een beurs die enkel en alleen op vliegvissers is gericht, andere takken van de hengelsport komen niet aan bod.

Er zullen minstens 35 internationale standhouders zijn uit België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Engeland, Polen, Tsjechië, Noorwegen, Zweden, Slovenië, Luxemburg.  Zowel commerciële standen als info-standen (vliegvisdomeinen, toeristische streken, ...). Voorts is er ook een podium met vliegbinders, auteurs, enzo.  Ook een aantal clubs zullen er staan met een standje.

Parking is gratis.
Inkom is 5 euro voor volwassen, jeugd tot 16 is gratis.
Drank en snacks aan democratische prijzen.

Zeker de moeite waard!

Beertje

 Ik mag die Belgen wel. Een leuk evenement organiseren zonder een gods vermogen aan entree, parkeergeld en een broodje,patatje, o.i.d. te vragen. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

FSCHAMP

Doc Salmo heb jij enig idee wie er zoal komt.  Ik vind voorlopig niets terug op de website van het FVV.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Jan Damman

Wie zijn er morgen, ik ga samen met vismaatje Henk ( Doema )? :)
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

vinfoto

ik rij morgen ook even die kant op met mijn boodschappen lijstje :)

Troutbuster

Bronco Billy en ik zijn er zondag
+ nog meer L&E leden
Gezellie ;D

Gr

Jan
"Petri Heil"


Wilco

Weerwolf en ik gaan gezellig op de zondag.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

mrproper