landgoed visserij someren

Started by sarca2, March 01, 2019, 15:25:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sarca2

http://landgoedvisserijsomeren.nl/foto.html

het ziet er mooi uit maar vraag me af of daar ook wat te vangen is met de vlieg.
ik zag een oud topic, is misschien niet zo actueel meer.
kan natuurlijk naar ze mailen maar heb liever informatie van mensen die er onlangs zijn geweest.
ik zie niets over catch en release, heb geen interesse in meenemen van vis.

wie is hier onlangs geweest en kan wat over het bestand daar vertellen?
::new::

Twan

Met de vorige eigenaar was het super, ik kwam er graag. Nu is het dood. Ik ben er paar keer geweest in het begin. Geen visbezetting. Mij zien ze er niet meer.

sarca2

ok, jammer, maar bedankt voor deze informatie, scheelt weer een ritje
::new::

Plantje

Website is ook al uit de lucht. Jammer, was een mooi concept

Alex

Apart gisteren was de site nog online
Denk dat het door de carnaval gesloten is🤓

Twan

Klopt gisteren deed deze het nog. Ik heb toevallig vandaag nog wat vliegvissers gesproken. En vliegvissen heeft geen toekomst in Someren. Er wordt volledig ingezet op de mensen met een "normale" werphengel.

Alex

Gelukkig ligt 5km verderop de Ronde Bleek😎

Twan

Precies 😂 ik wss er vandaag nog

Mike

Is de Ronde Bleek weer een beetje prettig vissen dan ?
Niet meer van dat stinkende troebele water met allemaal zwakke en zieke vissen er in ?
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Twan

Mike wat jij zegt herken ik totaal niet. Het water en de vissen zijn goed en er is afgelopen tijd vaak goed gevangen. Ik had er vandaag 10 in paar uurtjes.

Mike

Ah ok, dat is mooi.
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest.
1 of zelfs bijna 2 jaar al niet meer.
Het was toen echt niks. Vies, groen, stinkend, troebel water en de vissen hadden luizen en schimmel, was echt triest.

Maar t water is weer fris en helder en de vis is gezond begrijp ik ?
Dan binnenkort ook maar weer es die kant op  8)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Quote from: Alex on March 03, 2019, 19:52:34
Apart gisteren was de site nog online
Denk dat het door de carnaval gesloten is🤓
Nee, is omdat ze de rekening van One.com niet betaald hebben. Doet me er aan denken dat ik die voor dit forum ook nog moet betalen! :)

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

danzl

Mijn buurman is daar afgelopen zaterdag nog geweest vissen met de vliegvisclub van Weert

Twan


danzl


Mike

#16
Quote from: Twan on March 03, 2019, 21:12:10
Mike wat jij zegt herken ik totaal niet. Het water en de vissen zijn goed en er is afgelopen tijd vaak goed gevangen. Ik had er vandaag 10 in paar uurtjes.

Het is al een wk of 6 geleden maar ik moet je 100 % gelijk geven.
Gister heb ik van 15:00 tot 21:00 in de bb gezeten. In totaal 15 vissen in t netje. Om een of andere reden loste ik er ook een hele hoop maar het was dus een dag met veel actie.
9 van de 15 waren tussen de 60 en 80 cm en ze waren helemaal gezond en super sterk. Een paar vissen gingen zelfs flink de backing in ondanks dat de slip goed strak stond. Ik heb er gewoon nog een lamme arm van.. T was echt madness.. ;D

Zeker snel weer terug  8)

[attachment id=1 msg=178753]

[attachment id=2 msg=178753]

[attachment id=3 msg=178753]
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Twan

Nice! ::goodjob:: Vandaag was het wat moeilijker.

Gert

Mooi Mike. Maar dit was dus op de Ronde Bleek, ondanks dat dit topic over Landgoed Someren gaat (?)

Mike

Dat klopt Gert. Ik herinnerde mij nog de vraag over drb aan Twan in dit tpoic en ik vond t wel nodig om daar even op terug te komen, vandaar.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Twan