natte vliegen?

Started by TuynmanM, December 08, 2012, 17:54:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TuynmanM

weet iemand mij te vertellen of er ook een site is met bindpatronen van natte vliegen?

Gr
Marco

Rene V.

Zoeken.Kan je geen site in NL vinden type dan bv wet flies in dan komt er best iets tevoorschijn.Zoek eventueel verder met wet flies bass of wet flies trout moet je verrassende patronen tegenkomen,de laatste ook voor eventueel voorn.

Succes Rene V.

jelle

Quote from: TuynmanM on December 08, 2012, 17:54:25
weet iemand mij te vertellen of er ook een site is met bindpatronen van natte vliegen?

Gr
Marco
heb je ook een bepaald patroon in gedachte?
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens


TuynmanM

hoi Jelle,

ik heb niet echt een patroon in gedachten,maar patronen voor vliegen die je kan gebruiken in de polder en Belgie lijkt mij wel wat.


jelle

#5
heb je deze site al gevonden
http://www.hansteunisse.phpwebhosting.com

PS link doet het nu wel ;D uh niet :(
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jelle

wie kan die link van hans goed krijgen?
mij lukt het niet
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jelle

volledig groen beeld bij mij,
of is de pagina bij jou goed?
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

TuynmanM

allemaal bedankt voor de links, er zijn er al diversen in de favorieten gezet en de site van Hans kan ik ook gewoon bekijken

Gr

Marco

jelle

Quote from: TuynmanM on December 08, 2012, 20:41:44
allemaal bedankt voor de links, er zijn er al diversen in de favorieten gezet en de site van Hans kan ik ook gewoon bekijken

Gr

Marco
mooi daar gaat het om ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

jelle

het probleem zit trouwens in de PC op de labtop en de smartphone geen probleem met laden ::denken::
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Beertje

Jelle,kijk eens nar de instellingen van je beveiliging.Misschien wil die hem er niet door laten???.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.