zeebaars weekend

Started by kiez, September 26, 2011, 08:17:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kiez

Al wat bekend over de vangsten bij het zeebaars weekend ben zeer benieuwd.

kiez

Bedankt Evert voor dit verslagje jammer dat er niet meer zeebaars is gevangen.

Gr Andre

Bert J.

Zouden die ep-streamers ook upsidedown gebonden kunnen worden? Misschien met wat loodverzwaring boven op de
haak? Ik wil zowiezo experimenteren met ietwat verzwaring, om ze wat sneller door de oppervlakte te krijgen.

Het was een heerlijk weekend, ondanks dat we geen zeebaars hebben weten te vangen. We hebben wel veel geleerd
en gelachen en die zeebaars komt er wel. Nu moeten we wel een keer terug, want ik wil er persé één vangen. :)

Het is wel een gevaarlijke visserij. Grote stenen volledig bedekt met blaaswier en grote golven veroorzaakt door boten.
Je moet donders oppassen. Zondagmorgen ben ik op mijn plaat gegaan. Geluk bij een ongeluk was dat mijn hengel nog
heel was en dat Evert niet met de camera klaar stond. ;D


The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

jammer van de vangsten.

maar jullie hebben het naar de zin gehad.
das ook belangerijk.


Sieger

Mooi weer, goed gezelschap en nieuwe visserij en stekken ontdekt...

en die zeebaars komt er wel....  ;)


Sieger

Rossie69


Rossie69

zijn dr nog foto,s of uh wordt alles verzameld :)


Bert J.

Edwin is foto's aan het verzamelen voor het verslag.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

ErickW

Mooi weekend hebben jullie gehad mannen ;-)

Bert J.

Ja was super. ik heb ook zin om snel nog een poging te wagen, nu het nog kan.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

vliegvisgek

mooi hoor zijn ze erg sterk of gaat en wat voor hengel vissen jullie mee aftma 6 of 7 of lichter :)

Bert J.

#8 of #9. Ze schijnen beresterk te zijn. Zo gauw je er één haakt, duikt ie over de stenen de diepte in.
Onze 'gids' die naast me stond, haakte een 40-er. Zijn 8 ging helemaal krom. Kun je nagaan als je een 60-er haakt..
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

vliegvisgek

oke dank je voor info zal het onthouden en me er verder in gaan verdiepen  ;D