Ik begin er schoon genoeg van te krijgen .

Started by Beertje, August 22, 2015, 17:25:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Kennelijk veronderstellen mensen graag dat diegene die ergens over klagen verder niets anders uitvoeren. Ik zal dan nu vertellen dat al de genoemde adviezen en suggesties de revu al meerdere malen zijn gepasseerd.
Wat betreft het op eigen houtje gaan maaien, snoeien, harken enz. Veel plezier! Als de mannen van het hoogheemraadschap je niet afschieten dan onze groene vrienden wel.
Bovendien betaal ik jaarlijks heel veel geld aan mensen die dit voor ons zouden moeten doen. Natuur is essentieel voor de gezondheid van ons allemaal maar, een sloot vol met kroos is zeker geen teken van een gezonde natuur.
Hengelsportverenigingen zijn niet verantwoordelijk voor het onderhoud van doorgaande watergangen.
Natuurlijk is vissen in Nederland relatief goedkoop maar het zou leuk zijn als ik zie dat mijn bijdrage nuttig word besteed en dat nog niet ééns persé in mijn voordeel maar, waar zie ik bij ons in de buurt bijvoorbeeld een stijgertje voor mensen die slecht ter bedn zijn of in een rolstoel zitten... Juist, nergens.

Ik zeg niet dat alles zoals het nu is niet deugt maar ik denk dat we allemaal best erns kritische kunnen kijken naar beleid van diverse organisaties.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Beertje

Er is mij door iemand die in het verleden in het federatie bestuur heeft gezeten verteld, dat het waterschap het voldoende vind, als in het midden het water er nog door kan.Dus sportvissers zijn helemaal niet in beeld.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Beertje

@Gert, ik zou liever hebben dat de vliegvisvereniging er wat aan verdient i.pv. een visverenging waar ik eigenlijk niets mee heb.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gert

Quote from: Floor on August 26, 2015, 18:48:44
Wat betreft het op eigen houtje gaan maaien, snoeien, harken enz. Veel plezier! Als de mannen van het hoogheemraadschap je niet afschieten dan onze groene vrienden wel.

Ik bedoelde niet "op eigen houtje" maar als vrijwilliger bij een hengelsportvereniging.

@Beertje: niemand zou eraan moeten verdienen - maar iedereen zou er wel beter van moeten worden.

henkverhaar

Quote from: Beertje on August 24, 2015, 23:32:49
Gert, die zelf werkzaamheid wil ik graag aan meewerken. Maar ik kan natuurlijk niet op  eigenhoutje hier een beetje riet en struiken beginnen te verwijderen,  dit moet toch door geautoriseerde mensen in gang worden gezet.

Kapmes en klapzaag mee...

edjuhhh

Bij ons zijn ook wel eens watertjes begroeid met waterplanten.
De vrouw heeft een mailtje gestuurd naar de gemeente en nu komen ze weer maaien.
Meestal duurt het een week of drie en dan is de boel weer dicht gegroeid, maar dat is wel weer drie weken vissen :D .
Nooit geschoten is altijd mis.
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries