Merwede in oktober

Started by McFly, October 08, 2012, 20:24:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McFly

Hallo heren van het goede leven!

Heb het afgelopen weekeind gevist op witvis in de Waterweg en het weekeind daarvoor op de Oude Maas, beide in de buurt van Rotterdam, zonder maar een aanbeetje te registeren.

Overweeg om een van de komende weken in oktober te gaan vissen op de Merwede bij Woudrichem.
Gezien de blanks hoor ik van jullie graag welke jullie ervaringen zijn op de grote rivier (1) en in het bijzonder de Merwede (2), in deze tijd van het jaar.

In het geval jullie suggesties hebben om het elders op de rivier te proberen, zij zijn meer dan welkom.

Ben benieuwd naar jullie verhalen en tips & tricks.

Dank vast voor de reacties.

Met groet, Marc

drefter

Ik ben gisteren een uurtje of 5 geweest aan de rivier bij oudendijk. waarom daar ??? omdat er geen vergunningen meer worden uitgegeven voor het stuk bij woudrichem.
De vangsten waren rond uit slecht te noemen 1 gevangen op de rivier roofblei mooi formaat maar gehaakt in zijn kieuw deksel. wel een aantal aanbeten gehad maar niet kunnen haken de aanbeten waren zeer voorzichtig
toen nog even op de binnen bakken geweest natuur gebied aldaar meerdere roofbleien gevangen maar het gekke was alles op een baars streamertje ????

doe er je voordeel mee

Gr Martin

Emre

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, het wil niet echt vlotten aan de rivier de noord