Succesvol reservoirvissen deel 1 van 2 waarom kan ik hier niet op reageren??

Started by Johan, August 03, 2012, 16:48:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan

waarom kan ik niet op dit topic reageren??
vindt het namelijk een goed verhaal en zou hier graag op door bordeuren.

met veel intresse gelezen Arjan.
Bedankt voor het delen.

Johan

HappyFisherman

Staat in de sponsorplaats geloof ik, daarom kun je niets plaatsen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...


Herman

Is een bewuste keuze om dat gedeelte van t forum zo uit te rusten. Je hebt t nu hier geopend, dan kan t dus wel hier verder gaan.
Bas kan wel een verdere toelichting geven....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

BV

Het zijn allesinds verhalen die ik 5 jaar geleden best had Willen lezen!

Erwin

ik vond het ook zeer interessant en ben benieuwd naar de volgende delen. Thanx!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

gijsie20

Leuk en leerzaam artikel. Ik mis enkel deel 3? Klopt dat? Zie nl. enkel 1,2 en deel 4 op de webiste.

Groet

Arjan Maat

Beste allemaal,

Dank voor jullie positieve en enthousiaste commentaren!  8) Bas had me vanmiddag al gevraagd waarom ik dit in de "sponsorplaats" had geplaatst i.p.v. gewoon op het "open forum". Mijn persoonlijke motivatie, en het antwoord naar Bas achter mijn beslissing waren eigenlijk een beetje voort bordurend op de kritische noot van sommige forum leden over postings als sponsor en de altijd door sluimerende commerciĆ«le ondertoon. Ik wil daar kritisch naar kijken en dus niet zo maar weer 2 links naar mijn winkel plaatsen in het open deel van het forum, maar daar waar het zeker geen kwaad kan ;-)

Omdat een aantal van jullie er toch iets positiefs inzien zal ik hier dan ook deel 3 en 4 plaatsen  :)

http://www.pro-flyshop.com/blog/2010/6/21/succesvol-reservoir-vissen-deel-3

http://www.pro-flyshop.com/blog/2010/6/21/succesvol-reservoir-vissen-deel-4


Veel plezier met het vervolg, voor vragen of opmerkingen, laat maar komen.


TL Arjan Maat

Erwin

Volgens mij ging de kritiek niet over postings van de sponsor met commerciele belangen, maar over het terughoudend moeten zijn over het melden van aanbiedingen van niet sponsors. Maar goed die discussie doen we maar niet over.
Als je als sponsor iets bijzonders te melden hebt, moet je dat zeker doen! Daar ben je sponsor voor.
Jouw verhaal was zeer leerzaam en inspirerend. Nogmaals dank daarvoor.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Plantje

Haha... ik had (me niet bewust van het gebruiken van beheerdersrechten) al de volgende reactie gepost:
Quote
Mooie stukjes Arjan!

Ik vind dit ook een mooie combinatie van sponsoren en aan het forum deelnemen! Linkje naar je eigen website, goed verhaal erop en mensen die geprikkeld zijn kunnen direct hun aankopen doen!

Natuurlijk helemaal te gek als je straks ook nog reacties krijgt van mensen die met spulletjes die ze bij jou gekocht hebben inderdaad succes hebben gehad op de diverse reservoirs!