Snowbee

Started by LycoWico, May 25, 2012, 18:49:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LycoWico

Hallo,

Ik ben eens gaan zoeken naar vliegvismateriaal en ben terecht gekomen bij snowbee.
De winkel waar ik mijn spullen wil gaan halen heeft wel wat mooi materiaal staan maar ik weet niets van de kwaliteit.
Mijn vraag aan jullie mede vliegvissers is: Wat is jullie ervaring met snowbee reels, hengels en lijnen?

Groeten

A{b}r{a}xa{s}

oke, oke en oke :)

Gerrit72


Hun AR vice is ook helemaal toppie :D. Vele mooie spullen in hun assortiment ::)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

LycoWico

#3
Dat is iig mooi om te horen en een andere winkel had vision spullen maar geen lijnen.
En ben toch op zoek naar een #3, #4, met 3 reels en 3 casette's met een aantal lijnen.

Echt geen idee wat ik ga doen best lastig :)

Wat ik heeeeeel erg belangrijk vindt is dat mijn lijn gestrekt blijft en mijn lijnen nu krullen gewoon een beetje op.
Ik heb bij vrienden gezien dat hun lijn gewoon gestrekt blijft dus dat is echt een must  ::)

haasie

Toevallig vandaag de Geo 560 reel gehaald en ben overtuigd van de kwaliteit. Slip loopt prachtig en de reel ziet er behoorlijk  :P mooi uit.

A{b}r{a}xa{s}

ga je veel plezier van hebben, mooie reel !

vliegvisgek

Quote from: LycoWico on May 25, 2012, 19:00:57
Dat is iig mooi om te horen en een andere winkel had vision spullen maar geen lijnen.
En ben toch op zoek naar een #3, #4, met 3 reels en 3 casette's met een aantal lijnen.

Echt geen idee wat ik ga doen best lastig :)

Wat ik heeeeeel erg belangrijk vindt is dat mijn lijn gestrekt blijft en mijn lijnen nu krullen gewoon een beetje op.
Ik heb bij vrienden gezien dat hun lijn gewoon gestrekt blijft dus dat is echt een must  ::)

dan moet je de lijn die krult effe 1 uurtje strak zetten dus b.v aan een paal maken en dan 1 uurtje is zat onder spanning net als waslijn en krullen ,
zullen weg zijn of veeeeeeel minder zijn daarna effe sopje met warm water niet te warm en drogen klaar is lycowico

Team

 SNOWBEE,  als je kijkt op snowbee uk, dan zie je alles van snowbee bij de vliegvis afdeling.  ook de nieuwe ONYX reels.
de 5/6  en de  7/8   hebben ze ook in casette uitvoering, ik werk er al mee  en ze doen het goed voor een mooie prijs. Ook de DIAMOND hengels geven waar voor hun geld. Ik zelf heb xs reels    geo reels      xds reels  en alles werkt naar behoren de kleine ONYX    1/2   is prachtig  voor een 6/7 inch hengeltje voor heel licht vissen.  Hannus van onze sponsor MUDDLER kan je verder helpen. Anders Peetershengelsport amsterdam.

Team ( the snowbeeman)
NUNC  AUT  NUNQUAM

LycoWico

Zal is kijken en die naam van die winkel die je gaf wat had die precies met snowbee te maken?

Mvg

weerwolf

dat zijn wederverkopers van Snowbee en de importeur is Alabatros.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.