29 juni 'forumdag' op de 'flats van Tholen'

Started by Vliegvissers.nl, May 19, 2014, 07:49:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JOLP

Hallo Jan,


Je mag mij op de lijst zetten. De vorige keer was het eten erg  lekker en de bediening vriendelijk ogend ::goodjob::

Ga ik as zondag nog even voorvissen

Groet John Vije

Troutbuster

Komt goed John!!

Bassie zet je er wel bij!

tot dan

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

Bij ons  Bart  en Ton  kunnen  de OVB   eraf ,  wij komen zeker, zouden het niet willen missen

Groetjes Ton    Team
NUNC  AUT  NUNQUAM

FSCHAMP

Ik had graag eens afgekomen, maar ik zie dat ik ganse weekend van wacht ben en dus opgeroepen kan worden. Het zal voor een andere keer zijn.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Vliegvissers.nl

John, kan ik vlg week met jou meerijden ?

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

JOLP

Prima Bas, ik geef nog wel even door hoe  laat ik voor je deur sta

Troutbuster

Broeders!!

zondag 29-06-14 om 8:00 uur verzamelen op het havenplateau nabij de Camper parkeerplaats.

Hou de "Damman Mobile"  ;) in de gaten (als je tenminste weer met de camper komt Jan!?)

Vandaar uit is het ca 10 min lopen naar de visstekken

Lunchen op het terras van Hotel Zeeland om ca 12:30 uur

Na de lunch kan er weer gevist gaan worden

Hopelijk goed weer en een (weinig?) wind uit de juiste hoek (west tot noordwest)

tot zondag makkers!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Jan Damman

#33
Ben al onderweg Jan voor een 10 daags vistripje met als laatste doel Tholen dus de "Damman vismobile" zal daar staan als er plaats is tenminste.
Tot zondag  :)

ps,  ik vis alvast zaterdag nog even voor, kieken of't wat is  ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Vliegvissers.nl

Quote from: JOLP on June 22, 2014, 18:41:40
Prima Bas, ik geef nog wel even door hoe  laat ik voor je deur sta

super !!

Plantje

Ik ga me toch afmelden. Mijn vriendin is hoogzwanger en ik moet haar toch wat meer bijstaan, dan dat ik een paar weken geleden dacht.

Troutbuster

Jammer Rudy maar zeer begrijpelijk!!

Succes (jullie !!)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

De lunch is geregeld Broeders!!

Nu de vis nog en dan....

Tot zondag!

Gr

Jan

(Bas zet jij Quincy Hoek op de lijst!)
"Petri Heil"


Vliegvissers.nl


Troutbuster

Zondag is het zover Broeders!!

Een ieder die onverhoopt door wat voor omstandigheden NIET kan komen, laat het nog ff weten?

Gr

Jan
"Petri Heil"


Gerrit59


leo

ook van mij een visrijke dag toegewenst en misschien kom ik nog wel kijken

Inderk

Maak er een geweldige dag van samen!

Helaas kan ik er niet bij zijn.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco de Visser


Jan Damman

Quote from: Hilco de Visser on June 29, 2014, 19:11:57
ik heb gewerkt................... :-\

Ik ook, om die winde´s te vinden, het vangen ging daarna wel. ;D ;D ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Jan Damman

#46
Jan,

Weer bedankt voor het organiseren van een dagje op de Flats van Tholen, en voor de voortreffelijke lunch.

S´morgens was het hard werken voor weinig of zeg eigenlijk maar niks, alleen Jan en Bas hadden wat gevangen.

Na de lunch nog even een paar uurtjes gevist totdat ik de klok vier hoorde slaan toen was het toch wel tijd om naar huis te gaan en wat bleek ik was er nog alleen.
Maar goed na de lunch gespeurd naar winde ja hoor daar waren ze ( op het plekje waar jij s'morgens stond Peter ), door de draaiende winden was het vele groen die hoek ingedreven dus dat werd geen maki.
Bij vier van vijf worpen zat de haak na een meter al weer vol groen, maar dat niet alleen ze wilde ook nog niet eens de vlieg of nymph pakken maar alleen een grote boeggolf achter de vlieg maken.
Wat nu, ik dacht dat ik 1 doosje vliegen bij mij had maar er zat ook nog een klein doosje met kleinere droge vliegen in mijn vest met ballon sedges # 14 dus dat maar proberen en ja hoor bij de tweede worp was het al raak 27 cm winde en en tijdje later nog een 25 cm en een laatste van weer 27 cm.

Dus voor mij een geslaagde dag geweest met gelijkgestemde en goeie vismaten, mannen jullie ook bedankt.

[attachment deleted by admin]
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Team

De aanhouder wint, fijne dag, goede vis maten, lekkere lunch, goed bier, en bitter lemon,
en ook nog vis gevangen, wat wil een mens nog meer.

Jan bedankt voor het gebruik van de Flats van Tholen
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Broeders!!

Graag gedaan en bedankt voor de opkomst naar Tholen

Jan, mooie vangsten!! en idd de aanhouder wint!

Je hebt natuurlijk ook de stekken goed kunnen verkennen gezien het feit dat je er vrijdag al was! ;)

Wij waren "tussen de pollen" nog wat schuwe brasems en volgende windes aan het belagen en om 15:30 hadden we het wel gezien

En sorry, geen "puf" meer om jou op te zoeken om je nog te groeten

Wel gaaf dat je toch nog succes had in het glasheldere water van "the Flats" ! ::goodjob::

Het was een mooie dag met gelukkig toch nog lekker weer (na wat buitjes 's ochtends)

Het waterpest zal wel door "floreren" in de komende weken en zal het vissen verder bemoeilijken maar dit nemen "ze" ons in ieder geval niet meer af!

Bedankt aan alle aanwezigen, die er niet waren hebben weer wat gemist maar ach zo gaat dat.

Mooi dat jij er ook weer bij kon zijn Ton!
We zien elkaar over 7 weken tijdens de trip naar Noorwegen! (trouwens 80% van de "Rena Groep" was aanwezig gisteren!)

Allemaal een goede vakantie, lekker visweer en dito vangsten gewenst.

Tot aan het viswater, waar "we" wekelijks "kantoor" houden! ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


bronco billy

Mooi Jan dat jij ze toch te pakken kreeg . Goed gedaan.
Allemaal bedankt voor de fijne dag.
In Noorwegen komt het vervolg haha.
grtjs
Peter