Forumdag Tholen (Zeeland)

Started by Troutbuster, March 26, 2012, 18:08:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Ik hoop dat de buurvrouw (die normaal nooooooit weg is, behalve gisteravond!) er is, want die heeft mijn splinternieuwe #3 gekregen van meneer de postbode...

Ff wat zooi in een tas gooien, een shitload aan visspul in de wagen zetten en straks mooi rustig met de zonnebril op naar het verre westen  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

als je langs komt kun je nog wel een bakkie koffie komen doen ;)

HappyFisherman

Volgens mij ligt dat wel ergens op de route ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Eindelijk was de buurvrouw wakker! #3tje kan dus ook mee  ::dance:: ::dance:: ::dance:: Ff bakkie opdrinken, tank volgooien en die kan op!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


Jan Damman

Camper geladen met viszooi, ook nog even een bakje doen en dan de weg op, Tholen here we come.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Gretl

Nou, maak daar maar een halve van.....:)

5 uur op, auto inpakken en tegen 6.30 wegrijden... ik ben niet zo snel op de weg :)

Heb d'r reuze zin in!

Sieger

Heel veel plezier mensen... Vang ze en vooral veel lol en OH'en....

Ik vertrek vanavond naar de Kyll om de plaatselijke forel aan de schubben te zitten....



Sieger

A{b}r{a}xa{s}


Sieger

Wil ik wel doen, maar deze keer ga ik naar Stadtkyll... in een huis van een van de clubleden....  ;)


Sieger

Bone F

Barbless heel leuk die animatie zo'n dag maakt toch een beetje het kind in je wakker ;D

vliegvisgek

jongens heeeeeeel veeeeeeeel plezier vind het jammer dat ik het aan me voor bij moet laten gaan maak er een topdag van ;D

John

Jan,

Moet helaas afzeggen. Ben geveld door een keelontsteking  @#grrr...::censored::

Wens jullie allen in ieder geval veel plezier en hopelijk een goede vangst.

A{b}r{a}xa{s}

Hey...balen... John
Beterschap !!

jagoziva

aaaargh ik moet het afzeggen, moet mijn werk afmaken, is een grote klant en hij moet morgen weer draaien.
Heel veel plezier morgen allemaal en ik hoop dat er weer een dag komt met het forum.

gr. michel  :'(

A{b}r{a}xa{s}

grmbl....jammerrrrrr

werksuh dan morgen, ghehehe

(nou maar duimen dat er niet nog meer afzeggen...)

Jan Damman

#267
John beterschap gewenst, we zullen aan je denken, tot de volgende forumdag.

Michel jammer , volgende keer beter.

Sieger een fijn weekend daar en vang ze.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Inderk

Jammer allebeide!!! John beterschap!
Michel werkze.

Ik ben net thuis na een dag vergaderen in Utrecht, zodadelijk even met de collectebus door de buurt voor de Maag Lever Darm stichting, vismeuk bij elkaar zoeken, bammetjes smeren, en misschien nog even een paar Ritz D maken. Koffiekan opzoeken, Maar ik ben er wel bij morgen.
Hengeladvies???? Zal ik mijn #4 of #5 meenemen? (#4 met Dtf lijntje of #5 met Loop evotec 100 i.v.m. de wind...)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Damman

Henk, ik ben net even naar de visstek toegelopen, daar sta je redelijk in de luwte, maar verder waie de koeie van d'n diek.

Morgen is de verwachting iets gunstiger dus ik zou zeggen allebei, kun je altijd je keuze ter plaatse bepalen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

John, jammer joh!! niks aan te doen, ennehhh beterschap!!! (september GRE cursus op Tholen, gaan we 's avonds toch ff!! ;D)

Michel ook jammer!!
Werk ze morgen

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Quote from: Jan Damman on June 22, 2012, 18:09:18
Henk, ik ben net even naar de visstek toegelopen, daar sta je redelijk in de luwte, maar verder waie de koeie van d'n diek.

Morgen is de verwachting iets gunstiger dus ik zou zeggen allebei, kun je altijd je keuze ter plaatse bepalen.

Jan, "der stean hèèn koeien op d'n diek dearzo"!!  ;D ;D ;D

Maar verder was het wel te doen in de luwte??
Morgen toch wat minder wind dan eerst verwacht gelukkig!

see ya

Jan (dien oaren ;))
"Petri Heil"


Jan Damman

#272
Da's juust die waere d'r a af e waait.!! ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Heweldug!!!

Jan
"Petri Heil"


John

Quote from: Troutbuster on June 22, 2012, 18:21:03
John, jammer joh!! niks aan te doen, ennehhh beterschap!!! (september GRE cursus op Tholen, gaan we 's avonds toch ff!! ;D)

Gr

Jan

Komt goed Jan.

Moeten dan maar een aantal dagen cursus GRE inplannen met s'avonds visles op de " flats" van Tholen.

Veel plezier en succes morgen voor eenieder.