storing bij Ziggo (@Home) ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, June 18, 2011, 11:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Zijn er bij jullie gebruikers van Ziggo ?
En hebben jullie toevallig storing(en) op internet en televisiezenders ?  ???

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69


maurice

Ja, gisteren.
geen TV en af en toe wegvallen van de internet verbinding.

::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

hier valt internet zo nu en dan weg

en een paar tvzenders (de commerciƫle omroepen) gaven gister een beeld vol storing en zijn nu uit de lucht bij mij, rest werkt wel

forel

hier geen storing van Ziggo in het noorden

Hendrik

hier int noorden alles in ordnung,
behalve het weer dan nat en stormachtig, geen vliegvis weer dus...............
wie weet morgen de  8) weer op.

hendri


christianvt

Wel ziggo, geen enkele storing (gelukkig)

mrproper

Gisteren storing op diverse zenders.


Henry

#10
Die storing op tv zenders komt door het rare weer, flinke frontjes die het signaal flink verstoren. Heb hier ook last van met een simpel schotel achter in de tuin. Meestal na een minuut of 5 a 10 wel weer opgelost. Dit was vandaag eender hier , lekker op het gemakkie deadliest catch te kijken eeeh geen signaal. Na ja dan maar klooien aan een sita nymphje... nu zie ik misschien vraagtekens verschijnen .

Sita nymphje
benodigdheden
Haakje 10-18 groter of kleiner welk tja maakt vermoedelijk niet veel uit gebruik nu zelf een buzzer haakje maatje 10.
goudkopje
een pauwefiber gedeeltelijk gestript
en een rode afbind strip uit van die grote zakken van de SITA, wij gebruiken deze om sealplastic in weg te gooien. Om deze zakken dicht te binden zit er een rode transparante strip in. Zo'n meter of twee.
En iets van een hard as nails  of ander laksoortje wat kan gaan glimmen.

Haak in de vice met goudkop en zwart bindraad opzetten.
net wat je mooier vind heb op beiden al wat gepakt dus dit maakt niet zo heel veel uit , hoe ver je de binddraad opzet.
een strookje van die sita strip in binden en een gedeeltelijk gestript pauwefibertje.
van de rode strip een lijfje maken niet te dik. en van de gedeeltelijk gestript pauwefibertje de ribbing maken en gelijk de  thorax, hier moetenw el de haartjes aan blijven ;) . Afbinden en aflakken.
Hierna met een glimmend goedje zoals hard as nails de bovenkant even licht behandelen zodat de bovenkant een mooi glimlaagje krijgt.
veel plezier ermee

christianvt

Mischien ff een SVS'je maken met foto's voor op de site..? ::green::

Lijkt me wel mooi! Want hoe zien die ''gedeeltelijk gestripte pauwenfibers'' er bij jou uit?



Christian

Henry

Zal morgen even kijken of ik wat kan spelen met me foon. Eigenlijk met gedeeltelijk gestript houd in dat het stukje wat je gebruikt voor de  ribbing kaal maakt met licht wat haartjes erop , niet teveel. en de rest van de pauwefiber  ongestript gebruiken als Thorax. Morgen wel even een poging wagen met me foon zoals gezegd.

christianvt


A{b}r{a}xa{s}

internet doet 't gelukkig weer !!

(tv zenders zie ik later vandaag wel, nu nog veels te vroeg voor :) )

Rossie69

was hier gister avond ook erg traag de mail kwam zeer langzaam binnen.

ach heb maar een film gekeken en nog wat eptjes gemaakt.
zelfs 1 met een lipie.