Snoektoer combi forelvissen 2019

Started by Herman, July 29, 2019, 07:49:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Get!em


Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Iedereen bedankt voor de komst, gezelligheid en de lekkere biertjes!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Get!em

Zeker gezellig.

Zonnetje, draaiende molen, regenboog [emoji304]. Was weer leuk in de polder.


maurice

Gert, Herman bedankt.
Rick bedankt voor de gastvrijheid
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Nog even de stand zoals wij (Gert en ik) dachten dat deze moet zijn:

Snoektoer
1e Jo (4 stuks, samen boven de 2 meter)
2e Golddigger (2 stuks, samen boven de 1,5 meter)
3e Jos (grootste van de dag: 1,01 meter!)

Combi forel en snoek
1e Maurice (opgetelde lengte versloeg Jos)

Forelvissen
1e Drefter
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Heb weer genoten kerels! Alleen jammer dat die hele vinger van Perry er niet af lag vanochtend, had ie tenminste nog echt iets om over te klagen...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gert

#82
Ik heb ook weer genoten, en bij deze iedereen bedankt: deelnemers, sponsors, en Herman natuurlijk voor het grootste gedeelte van de organisatie.
Was weer leuk om te helpen en ben benieuwd hoe en door wie het volgend jaar georganiseerd gaat worden.
Kan gewoon weer op dezelfde locatie, lekker centraal. Maar iets heel anders kan natuurlijk ook.

Nog even namens Jos: hij had al snel de snoek van 1 meter 1. Was de eerste snoek ooit voor hem op een vliegenhengel. En gevangen met een door 1000vliegen.nl beschikbaargestelde streamer die hij 's morgens had gewonnen bij de verloting. Dus die heeft zijn diensten wel bewezen.

Groet,
Gert


Jan Molenaar

 ::agree::

Mooie dag,

Herman, Gert bedankt.

Moest helaas eerder weg.

goswit

Was weer leuk en gezellig , bedankt.    Helaas begaf de rug het  ben daarom eerder naar huis gegaan .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Get!em

Even een waarschuwing. Ik ontdek net een lek in de slangen onder de motorkap van mijn auto. Het lijkt erop dat er een steenmarter heeft huisgehouden. Ik kan niet uitsluiten dat het in Utrecht is gebeurd, aangezien ik vrijdag nog naar de garage ben geweest. Controleer even op haren van een beest onder je motorkap.

golddigger

Kan ook door Rick z'n vlaamse reus komen :)
Die zat ook overal aan te knagen.

Get!em

Die zie ik nog niet zo behendig tussen de motor kruipen. Op de plek waar de slang stuk is, is ruimte voor een muis.

Maar goed, DNA analyse is mogelijk. Heb genoeg haren voor een paar streamers.

drefter

Ook ik heb genoten van de dag was weer top geregeld.
Bedankt Herman en Gert

Herman

Bij deze nog een kort verslag van deze bijeenkomst.
Met toch wel een mooi weertje verzamelden we ons bij forellenvijver Ruigenhoek in Utrecht.
Rick had uiteraard de koffie klaar en Gert had een heerlijke versnapering bij zich. De gepeperde chocolade was ook goed in te nemen 8)
Van 1000vliegen.nl waren er 6 streamers beschikbaar gesteld voor de deelnemers. Mooi zou zijn als we aan het einde van de dag deze gingen verdelen, maar nog leuker wordt het natuurlijk als we die streamers voordat we gaan vissen verloten. Herman had enveloppen gemaakt met prijs of geen prijs. De 6 gelukkige winnaars konden dus daarna op pad om met hun nieuwe aanwinst te proberen om de snoeken te belagen. En dan ook op het kantje te krijgen....
Speciale gast was deze dag Maurice. Bram (Happyfisherman) was zo vriendelijk hem op te halen (en weer naar huis te brengen). Mooi dat je er was Maurice!

Tussen de middag was er weer een heerlijk samengestelde lunch.
Na de lunch werd door de deelnemers weer een nieuwe poging gedaan om zo veel mogelijk forel of snoek op het kantje te krijgen.

Moe maar zeker voldaan kwamen we omstreeks 4 uur weer bij Rick voor de afsluiting.
Prijzen waren gesponsord door Forellenvijver de Ruigenhoek en Muddler.nl
Herman en Gert hadden voor de winnaars het niet te versmaden ingelijste presentje geregeld.
Uiteraard hoort de winnaar van deze editie eigenlijk ook de volgende editie te gaan organiseren.
Ik zal Jo van tips en trucs voorzien (mogelijk ook gewoon weer helpen organiseren).
Kort en goed: ik heb weer een heerlijke dag gehad met gelijkgestemden, verhalen gedeeld en bijgepraat met deze en gene.

Sponsoren Ruigenhoek, Muddler.nl en 1000vliegen.nl weer hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van de prijzen!
Tot volgende editie!
Herman
PS foto's plaatsen wordt nog even een dingetje. Gaat dus even over heen....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..