WINDE!!!!!!!!!!

Started by Beertje, March 04, 2013, 15:46:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Vandaag is het geschied.De eerste winde (voor zover bekend) is in de Hunze gevangen door mijn vismaat Jaap.Het was een mooie vijftiger.Helaas hadden we geen fototoestel bij ons. ::bravoo:: ::bravoo::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

1 zwaluw brengt nog geen zomer ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

@Bram,Nieuw spreekwoord;Na één zwaluw volgen er meer; ;) ;) :D :D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Nou nu wachten hoe druk het as weekend aan de hunze word.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Beertje

Misschien moet ik er maar gaan staan om kaartjes te verkopen of soep+ gehaktballen. ::dance::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Ahh nu ben ik voor, mocht er geen plaats zijn dan ga ik doen waar ik echt goed in ben..........eten
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

hilco

Quote from: Beertje on March 04, 2013, 15:46:52
Vandaag is het geschied.De eerste winde (voor zover bekend) is in de Hunze gevangen door mijn vismaat Jaap.Het was een mooie vijftiger.Helaas hadden we geen fototoestel bij ons. ::bravoo:: ::bravoo::

Is jaap al 50 dan ?

doen jullie daar ook aan een rooie bal zoals Eric de Noorman hier doet?

wouter veuger

mooi werk,bij mij in de omgeving worden ze ook nog niet gevangen,maar hoop dat het de komende jaren ook gaat gebeuren,mooie sportvis ::agree::

jammer dat jullie geen fototoestel bij hadden,geeft toch wat extra sjeu aan het verhaal vind ik :)

Beertje

@Hilco,nee,Jaap is 77 jaar,en nog hartstikke fit.Volgens mij loopt ie de 100mtr nog wel in 10 sec  ;) ;D

Een rode Bal?, daar doen we hier niet aan.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

hendri

#9
en vant winter had beertje nog zon commentaar dat ik een verslag had gemaakt waar in vermeld stond ik met mn maatje een aantal snoeken had gevangen.  zo van: nou maar hopen dat ze er volgende week nog zitten.

nu nodigt hij zelf dus gewoon half nederland uit om de hunze te gaan vergallen. goed bezig beertje. ::vinger::  ::asshole::


maar wel mooi dat de eerste al gevangen is, ik sta ook op springen om mijn stekkie op de vecht te gaan bestoken, maar het water moet nog ff wat stijgen. nu moeten ze nog iets te ver over het droge haha

Moderator

Hé  spreek je ook haags Hendri?   :P 




Hilco


(ja, dat is gewoon een leuk grapje )





hendri

wat bedoel je daar mee hilco??

ik wilde alleen beertje ff confronteren met zijn kritiek/commentaar op een ander.


Beertje

@Hendri,Je hebt wel een beetje gelijk hoor.Ik werd er ook al door een ander forum lid er op aan gesproken.De angst dat het in het weekend zwart van de vissers zou worden, was aanwezig.Maar aan de ander kant,Denoorman hijst ook altijd de rode bal.Loopt dan het valleikanaal dan ook vol met vissers?
Maar ik heb je geloof ik toen wel behoorlijk op de ziel getrapt,of niet soms.Ha,Ha, ::sjorrie::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Herman

Quote from: Moderator on March 06, 2013, 08:40:37
Hé  spreek je ook haags Hendri?   :P 




Hilco


(ja, dat is gewoon een leuk grapje )
Denk dat ie bedoelde dat de tekst die je wilde schrijven niet helemaal overeenkwam met wat er stond Hendri. Je hebt t al aangepast.

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Moderator

Quote from: hendri on March 06, 2013, 09:48:15
wat bedoel je daar mee hilco??

ik wilde alleen beertje ff confronteren met zijn kritiek/commentaar op een ander.




ik had klachten gehad dat één van de hagenezen dezelfde smileys gebruikte als jij (asshole en middlefinger)
vandaar  ;-)

hilco

Quote from: Beertje on March 06, 2013, 10:22:39t,Denoorman hijst ook altijd de rode bal.Loopt dan het valleikanaal dan ook vol met vissers?


Ja serieus , je kan er bijna niet meer aan de waterkant komen , en ze komen uit hele land .

maar door de weeks kan je nog wel een plekje vinden .

en paar weken daarna is het weer rustig .

erikdenoorman

Zo gaat dat maar al te vaak. Men liep vroeger ook te hoop aan de ijssel en zo toen er nog een voorntrek was.

En ga, als het los is, eens fint vissen in de Botlek, wintervoorn in Huizen, zeebaars op de noorderpier bij Ijmuiden of......................

Ik zorg dan ook altijd voor paar plekjes waar ik lekker m'n gang kan gaan zonder meute. Jij toch ook ?

Erik

hilco

ja, ik kan ook wel mijn plekjes vinden .

Maar ik  heb er ook geen moeite mee om stekken te delen met de meute.  hebben we allemaal  plezier.

dus kom maar op met die rode bal 8)

hendri

heey beertje, jij trapt mij echt niet op mn zieltje hoor, ik kan wel wat hebben. we hebben er afgelopen snoektour nog over gehad ja, was nix aan de hand. dus hoef je dat nu ook niet te suggereren.
verder vond/vind ik het gewoon humor om je ff je eigen opmerking om je oren te slingeren met een LACHENDE asshole en een LACHENDE middelvinger poppetje. ik vind dat grappig, dus no hard feeling.

en euh @hilco, ik wist niet dat die 2 poppetjes speciaal bedoelt waren voor of tegen de hagenezen hier joh. ik zal volgende keer de lachende stomp in de face en lachende bom in de face poppetjes pakken. ok? ::goodjob::

Rossie69

 ::vinger::  ::asshole:: is daar patent op aangevraagd dan ?

;D jammer

oja vangt men 1 winde,dan wordt het druk.

veel plezier met mekaar.


hendri

#20
maak niet uit henk, deze  ::slaan:: ::opblazen:: zijn er ook nog.

hendri

hahaha hahaha is dat ook een haags gezegde rob? dat slaat als een lul op een zwangere stoeprand. haha vink wel een leuke. ;D

hilco

#22
Jammer dat het verkeerd opgevat wordt


Rossie69

 ;D

doe mij maar een Haags bakkie pleur.

en een goeie mop.


hilco

Ik ken nog een goeie mop ,

er was eens een "oosterling"  die klaagde dat een "hagenees" een middelvingersmiley in zijn onderschrift heeft.
Ik zeg "niet zeuren dat is leuk als grote kerels onderling".
De volgende dag plaatst een "oosterling"  de zelfde middelvingersmiley  waarop ik zeg " praat je ook hagenees?"

ik kon er zelf smakelijk om lachen vond het wel een goeie mop .