Started by FSCHAMP, October 28, 2013, 19:49:20

Previous topic - Next topic

FSCHAMP

Te Koop :

Vision Caribou Vliegvisvest maat XL

De vest is slechts een jaar oud

http://www.visionflyfishing.com/page.php?page_id=33&c=46&pid=175

Nieuw prijs : 89 euro
Reden van verkoop : Mijn aangetrouwde neef is gestopt met vliegvissen.
Ideaal voor een beginnende vliegvisser op rivier.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, maar de vest is als nieuw.

Vraagprijs : 55 Euro 45 Euro excl. verzendkosten

[attachment deleted by admin]
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Hidde

Waar zou hij evt te passen zijn?

FSCHAMP

In Tremelo (Belgiƫ).
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

Hidde

Thanx, plannen zijn gewijzigd echter, ga een heuptas proberen .

FSCHAMP

Grts
Gino

FSCHAMP

Grts
Gino