http://www.maxwellandstrike.nl/

Started by jeroenV, July 14, 2014, 11:38:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenV

Hoi iedereen,

Ik heb 2 weken geleden een online bestelling geplaatst bij http://www.maxwellandstrike.nl/.
Ik heb na de orderbevestiging helaas niets meer vernomen. Ik heb meerdere mails gestuurd en ook de voicemail ingesproken. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Ik ga ervanuit dat de persoon in kwestie gewoon op vakantie is o.i.d. maar het lijkt mij dat iemand anders dan de shop runt of niet?

Mijn order nummer is:MaS-2014912-14

P.S. wil niemand beschuldigen van fraude o.i.d maar begin me een beetje zorgen te maken.

sjoerd

Volgens mij is er op het andere vliegvisforum het nodige over gezegd. Zeer negatieve ervaringen door enkelen!


Sjoerd

jeroenV

Zo jammer dit. Mensen als ik die hun zuurverdiende centen daar achter laten worden weer gedupeerd.

Gister maar weer een email gestuurd, toch maar weer naar opgelichtopinternet dan.

Sieger

Ik heb geen idee wat er allemaal over gezegd is, maar ik heb tot nu toe alles wat ik heb besteld gewoon ontvangen.

Misschien toch met vakantie? En het is geen 'groot' bedrijf waar mensen de werkzaamheden even overnemen, maar 2 mensen die het erbij doen. Dus vervanging tijdens de vakantie zal er wel niet inzitten.

Als ze met vakantie zijn was dat wel handig geweest om even op de site te vermelden.... Maar oplichting... Vooralsnog geloof ik dat niet....


Sieger

goswit

Geduld is een schone zaak is het gezegde, maar als op hun site kijkt krijg je alleen maar onder constructie.   Wie het weet mag het zeggen.

Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

maurice

persoonlijk altijd goede zaken gedaan met Marcel zeer tevreden geweest over de levering van de spullen.
maar dat is ook alweer van een tijdje geleden.
oplichting geloof ik ook niet, denk gewoon een (stomme) fout
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Twan

Misschien hebben ze technische problemen met de webshop. Er staat ook: "Under construction"

Sorry, Even offtopic. Ik baal nu ook van een geplaatst bestelling. Mijn besteling was bij http://www.hobbyking.com een bestelling geplaatst op 8 mei, na meerdere malen contact zoeken nog steeds niets bekend, ook niet bij postnl. Ze gaan nu een onderzoek starten wat 2 maanden kan duren en ik wacht al ruim 2 maanden!!  ::muur:: ::censored:: ::censored::

Plantje

Ik kan een gevoel niet wegnemen, maar wel manen tot voorzichtigheid als het gaat om naming en shaming op een forum of sociale media. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

jeroenV

Voor mij zal het waarschijnlijk redelijk goed af gaan lopen, ik heb betaald via PayPay en met een geschil word er contact gezocht met Marcel.
Hij krijgt een paar dagen de tijd om te reageren, doet hij dat niet dan krijg ik mijn centjes terug.

Ik hoop dat hij idd gewoon op vakantie is en niet de boel probeert op te besodemieteren.
Laat het in dat geval een les voor hem zijn.

Wat wel vreemd is dat er toen ik besteld heb gewoon nog een contact pagina was en nu staat er onder constructie.
Er word dus blijkbaar "iets" gedaan met de site. Op zijn 06 krijg je steeds voicemail.
Op 12 Julie plaatst hij nog op Facebook, mijn order is van 6 Juli.

wouter veuger

hopelijk heb je je centen snel weer terug,kan me voorstellen dat je er stevig van baalt.

ik heb zelf 1 keer iets besteld daar,en dit werd keurig geleverd.

er zal ongetwijfeld een goede reden zijn voor het hele gebeuren,maar dit komt je websop natuurlijk niet ten goede,iedereen die dit topic leest denkt nu wel 2 keer na alvorens er iets te bestellen...

sjoerd

http://vliegvissen.startpagina.nl/prikbord/search.php?3238,search=maxwell+and+strike,author=,page=1,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=3238,match_threads=0

Hopelijk lukt de link, anders even maxwell and strike intikken op zoekfunctie van de vliegvissen.startpagnie.nl/prikbord.

zoals al eerder geschreven: erg nare ervaringen hebben sommigen met dat bedrijf. Vreemd dat die Marcel dan niet reageert op het prikbord. Dan had hij eea kunnen uitleggen/rechtzetten.

Ik heb geen ervaringen met dat bedrijf en geef alleen eea door wat ik heb gelezen ter leringh ende vermaek. Nou ja vermaak? :'(

Sjoerd

Joost S.

#11
Vervelend mensen. Mosterd na de maaltijd.... Maar..... Als je bij een shop besteld, altijd eerst reviews over die shop zoeken.

En.... Als ik voor het eerst bestel bij een voor mij onbekende shop, doe ik eerst een kleine bestelling. En als alles naar wens verloopt, dan pas de grote jongens af rekenen.

Het blijft internet, dus je blijft een risico houden, maar je kan het risico wel heel laag houden zo.

Ik hoop dat het nog goed komt voor jullie.

Gerrit72


Het komt vast goed.

Zelf heb ik alleen goede ervaringen met Maxwell and Strike.

Even geduld hebben denk ik, er is vast een verklaring voor.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

maurice

Als ik het goed begrepen/gelezen heb is er iets naars gebeurt op privé gebied bij Marcel
::bbq:: ::proost:: ::proost::

aalbrecht

heb van de week contact  met marcel gehad hij snapte het niet maar ging het uitzoeken
vliegvissen is een passie

Hilco de Visser

kan ook bijna niet anders zijn dan een misverstand ............ ::agree::

rein

Quote from: aalbrecht on July 21, 2014, 20:43:33
heb van de week contact  met marcel gehad hij snapte het niet maar ging het uitzoeken

Ik heb in juni iets bij hem besteld, voor een tweede keer. Helaas een reeltje van rond de €70,-. Voor sommige stelt het wellicht niets voor maar voor mij toch weer een flinke uitgave. Ik heb helaas niets mogen ontvangen. Verschillende keren is er gebeld, ingesproken in voicemail en gemaild, zonder enig resultaat of reactie. Het kan zijn dat er iets in zijn privé zaken iets gebeurd is. Ik wil daar best begrip voor hebben, maar een zicht op zijn facebookpagina was hij in de zelfde periode ook vrolijk bezig met het WK en allerlei grappen plaatsen. Ik denk niet dat deze Marcel een oplichter is maar een bedrijf hebben en niet leveren of reageren klopt niet. Dat moet hij zelf toch wel snappen. Ik baal flink dat ik waarschijnlijk mijn geld kwijt ben, maar ben blij dat de website (vooralsnog) uit de lucht is, voordat er meer mensen hun geld kwijt raken.

FSCHAMP

Ik betaal steeds met paypal en als er dan problemen zijn kan je gewoon je geld terug vorderen.  Ik zo eens een bestelling gedaan op een Tsjechische website besteld.  Ik kreeg een melding dat er iets verkeerd gelopen was met mijn bestelling, maar mijn betaling was doorgegaan.  Ik heb toen verschillende keren contact opgenomen op het e-mail adres op de website maar kreeg geen reactive op mijn e-mails.  Ik heb toen een geschil ingediend bij paypal en enkele dagen later stond mijn geld terug op mijn rekening. Enkele weken later kreeg ik een e-mail van de verkoper dat door hevige regenval zijn winkel was ondergelopen en dat de computer stuk was.  Hij melde ook dat de spullen verzonden waren en ik heb toen netjes mijn waren betaald via paypal.  Soms kan er inderdaad dus iets mislopen, maar als je met paypal betaald ben je altijd zeker.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

rein

Bedankt voor de tip Gino,

helaas was het bij M&S alleen de mogelijkheid om via Ideal te betalen. Nu had ik dat waarschijnlijk zo wie zo gedaan  8), ook als ik de keuze had, maar in het vervolg ga ik inderdaad over betalen via paypal.

groet

Rein

Hilco de Visser

ik kan me alleen niet voorstellen dat je bij een vliegvis winkel iets besteld en betaald je je geld kwijt zou zijn .

iedereen kent iedereen dus dat komt vast goed.

hoe vervelend het ook is het zal vast goed komen .

zo niet;  dan kent iedereen iedereen en ga je je geld gewoon halen !!!!!!!!!!!!!!!  zijn ze nou besodemietert  ::wtf::

( dit als waarschuwing mijnerzijds aan webwinkels waar ik wat koop  >:(  )

rein

Ik hoop het Hilco, Ik vind dit soort dingen ook niet echt te rijmen met het vliegvissen. maar ik ben wel blij dat deze website momenteel "under construction" is. Het zou jammer zijn als er nog meer mensen daar zouden bestellen zonder dat de zaken wat helderder zijn.

gijsie20

En zijn er hier inmiddels al ontwikkelingen in Jeroen en Rein?

rein

Ik heb nooit meer iets gehoord en verwacht dit ook niet meer helaas.

Rossie69

zou hem maar opzoeken op FB

want ze zijn wel actief op FB.

er moet iets fout zijn gegaan.

Aalbrecht MAXwell en stike is toch jullie sponsor ???


rein

Ik heb eveneens gereageerd via Facebook, diverse keren gebeld (en ingesproken :)), direct ge-emaild (ook diverse keren) en zelfs ouderwets met de post! Het enige wat nog resteert is op de stoep bij zijn werk of thuis.

Ik blijf het raar vinden dat iemand gewoon door gaat en niets van zich laat horen op alle berichtjes. De website is in elk geval nog wel steeds "under construction". Wat ik belangrijker vind is dat er straks geen andere vliegvissers in het zelfde schuitje komen en wellicht voor grotere bedragen!