Brazilië (Guarulhos nabij Sao Paulo)

Started by FSCHAMP, February 07, 2013, 22:28:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik vertrek op 6 April 2013 voor twee weken naar Brazilië voor mijn werk waar ik in een hotel in Sao Paulo verblijf.  Iemand een idee waar je daar in de buurt kan vliegvissen?

Alle tips zijn welkom.

Grts,

Gino V.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

appie78

Hallo Gino,

Nog wat gevangen in Brasil? Zit in september 2 weekjes aan de kust, bij Pipa. Tips? Ook tips van anderen zijn uiteraard welkom.

Albert

FSCHAMP

Neen, in de week had ik geen tijd om te vissen, lange dagen en het weekend dat ik er was regende het twee volle dagen volle bak, was precies het regen seizoen. 
Trouwens op te kunnen vissen moest ik zo'n 150 km verplaatsen naar de kust.  Daar worden wel strippers gevangen, dit had ik terug gevonden op het internet.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>