Spotted Bay Bass in de baai van San Diego

Started by rnootebos, February 12, 2019, 10:02:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rnootebos

Vorige week moest ik in San Diego zijn voor mijn werk. Op zondag hadden we een dag vrij dus ben ik met een collega gaan vissen. Een lokaal contact (via facebook gevonden) heeft ons geholpen met locatie/techniek etc... Skiff gehuurd (80 Euro voor de hele dag). Ik had mijn TFO Bonefish mee, en een spinhengel voor mijn collega uit Rusland. Een zink 2/zink 4 lijn erop want het was tussen de 2 meter en 4 meter diep.

Erg leuke visserij in het ondiepe deel van de baai (achter de brug - richting US Marine basis). Spotted bay bass zijn erg agressief en vechten zeer goed voor hun grootte... We hadden iets van 40 vissen met ons twee. Mijn collega met de spinhengel wat meer (hoefde niet zolang te wachten tot hij op de bodem was), en hij ving ook een heilbot, smelt en queenfish. We hadden beide ook een paar kleine makrelen.

Indien jullie die kant opgaan - laat maar weten of ik kan assisteren met info - lokaal contact (Dave en zijn vrouw zijn met ons mee gaan vissen - beide vliegvissers met een passie).

Gegroet, en tight lines

Richard
Never confuse education with intelligence...

Alex

Doe je goed hoor
Als je er toch heen moet een hengel in de koffer👌

FSCHAMP

inderdaad, als je er kan van profiteren, dan moet je het zeker doen.  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>