Fly Fair 2018 - wie gaat?

Started by Scaramouche, April 10, 2018, 15:10:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit59

't Is wel de Biblebelt mannen :)
Mooie dagen gewenst!
Ik heb vakantie en ook prachtig weer! Ik kan zelfs nog op loopafstand een lijntje strekken.

Gerrit

Plantje

De regel is wat vreemd. Verder iedereen in de waarde laten. Bij ons in het dorp had ze bij de jaarlijkse muziekfeesten ook een kerkdienst. Om vervolgens alles te doen wat god verboden heeft :)

Herman

Helaas vandaag niet gelukt. Volgende ronde maar weer...
Iedereen veel plezier gewenst!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Ik had je al gemist Herman  ;)

Ik was er dus wel, van 12 tot 4 ongeveer, en heb veel bekenden van het forum gezien en een aantal ook gesproken. Verder een Orvis Recon met lijn en bijpassende reel gekocht als ruilobject voor een klassieke Tomos brommer. Hopelijk hoeft geen van beide te huilen.
En nog wat klein spul om de voorraadkast weer aan te vullen 8)

Scaramouche

Quote from: John on April 20, 2018, 21:19:24
tsss....lees net dat je de flyfair op zondag alleen kunt bezoeken als je lid bent van Sportvisserij Nederland of VNV. Zal wel weer zo'n kerkelijk ontmoedigingsbeleid zijn

Gelukkig hebben ze een oplossing door ter plekke een kwartaal-lidmaatschap aan te bieden voor heel toevallig de toegangsprijs van een niet-lid  ::goodjob::.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Scaramouche

Quote from: HappyFisherman on April 21, 2018, 07:51:04
We hebben zondagmorgen ook eerst kerkdienst in de grote tent.

::lach::
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

vdKaa

Gisteren de hele dag op de Fly Fair geweest. Was gezellig en ik heb veel bekenden gezien. Altijd leuk om even bij te kletsen. Uiteraard de voorraad aan kunnen vullen en genoten van de werpclinic's in het mooie weer. Voor mij een zeer geslaagd evenement.
Fouten zijn kansen om iets te leren

Scaramouche

Het was een fijne sfeer weer, lekker ontspannen en best veel te zien. weer zat ook enorm mee natuurlijk. Dubbelhandig clinicje van Sepp Fuchs gehad, overal beetje snuffelen. lijntje gekocht en voor de rest niks nodig al was er best veel wat ik wilde hebben  ::)

Ook leuk gepraat met een man die het Ierse vissen stond te promoten. Best enthousiast van geworden, misschien maar eens een weekje die kant op om daar te vliegvissen op forel.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F

Daar sluit ik mij bij aan. Mooi dat zo'n evenement georganiseerd kan worden. Hulde aan al die mensen die zich hier voor ingezet hebben. Voor zover ik heb kunnen waarnemen was alles weer tot in de puntjes geregeld.Hopenlijk over 2 jaar weer.

zeeforel

Was er gisteren / zondag en heb genoten van o.a.:

  • de interessante en leuke workshop van Sjoerd (grote rivieren)
  • de drukke workshop van Edwin Kerssies (karper)
  • de (privĂ©!) lezing van Sepp Fuchs (vissen op fint)
  • de gesprekken met Italiaanse visgids, boekverkoper uit Wales en de Ierse meneer van Verkeersbureau
en natuurlijk van de vele shops, de prima ambiance en het lekkere weer!

Organisatoren en alle vrijwilligers: petje af en veel dank!!

sjoerd

Was weer een ouderwets gezellige fair met heel mooi weer!