officele aankondiging vliegbinddag 2018

Started by Arno, December 29, 2017, 21:47:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond

Ja was een gezellig en prima geregeld dagje. Volgend jaar weer wat mij betref...  ::goodjob::
::wtf::

HappyFisherman

Topdagje weer! Ik moet oppassen dat Luuk geen verwend nest wordt met al die cadeautjes, wat was het jochie trots toen ie thuis kwam! Ook namens hem iedereen bedankt 👍🏻👍🏻
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Het was weer een gezellige dag.Organisatie, bedankt.Top. het viel mij deze keer wel op, dat er minstens zoveel "alleen praters " als binders waren. :o
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Chaisedieu

Het was mijn eerste binddag. Er van genoten. Mooie meivliegen gebonden met Troutbuster waarvoor nog hartelijke dank.  Organisatie bedankt voor een geweldige dag.

Cheers, Marten

Gert

Ja, ook ik heb me weer uitstekend vermaakt. Paar nieuwe, heel veel oude gezichten gezien.
Had wel m'n bindspullen mee, maar heb het niet aangeraakt.
Wel van o.a. Henk Verhaar veel opgestoken over Wally Wings en extended bodies.
Bert maakt inderdaad mooie messen en heeft mijn mes, een erfstuk van mijn opa, weer op scherp gezet.
En ook dankzij Bert weet ik nu dat mijn Orvis Helios 2, ook een echte #4 is.

Arno, bedankt voor de organisatie en uiteraard alle aanwezigen en Hans van Muddler ook bedankt voor deze weer geslaagde dag!

Groet,
Gert

harlin


In het achterhoofd was het de bedoeling om (veel?) foto's te maken, maar het kwam er niet echt van.
Het was wel (te?) gezellig, erg leuk om de oude hap weer eens te zien.
"Kemphanen" gaven elkaar de hand, eten en dronken wat samen enz., leuk om dat waar te nemen.
Je hoorde minder leuke dingen in/uit de privé sfeer, maar dat mocht/kon de pret niet drukken.
Ben blij dat ik "even" langs ben geweest, binden is iets wat ik tegenwoordig nog steeds niet veel doe,
vissen staat ook op een laag pitje, wie me kent weet waarom. :)
Verder heb ik mijn tijd gewoon teveel verluld, plezier was er niet minder om.
Alles was goed voor elkaar, volgend jaar maar weer heen als het zo uitkomt.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN