GREYS GTS 500 # 5-6-7

Started by Beertje, February 01, 2017, 10:21:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Wie kan iets zeggen over deze reel,   GREYS GTS 500 # 5-6-7

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Bone F

Ik heb een GTS 700 5/6/7 met een stel extra spoelen en ben er erg tevreden mee.   Het gewicht vond ik nog wel een overwegings punt maar daar merk je in het gebruik weinig van. De markering welke lijn er op de spoel zit vind ik erg handig. Ik heb voor deze reel met 5 cassettes nog geen € 200,- betaald. Btw de 700 smoelt ook mooier :)

Team

Heb de 700 ben daar zeer tevreden over . had vroeger ook de 500 serie was ook niets mis mee cassettes zijn uitwisselbaar bij de 500 en de 700 serie
NUNC  AUT  NUNQUAM

Floor

Prima spul, ik gebruik de 700 7/8/9 voor het vissen ment de switch hengel en heb er veel plezier van, die cassettes met identificatie aanduiding zijn er handig.
Mijn vrouw gebruikt de 500 5/6/7 ook al jaren en ondanks dat je wel eens leest dat de cassettes soms niet goed te wisselen zijn hebben wij nooit problemen gehad.
De reel is voor moderne begrippen wat smal en heeft een vrij grote diameter, dit is niets negatiefs maar, niet iedereen vind dat mooi. er past erg veel lijn en backing op.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.