Forumdag Baggelhuizen 2015

Started by Inderk, January 04, 2015, 17:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrproper


maurice

Jonks en wichter,
Veel plezier morgen en vang ze.
Dat de hengels vaak krom mogen staan en de schepnetten veel gedompeld mogen worden.
Laat de gehaktballen smaken en de soep jullie innerlijke op temperatuur brengen.
Laat de lol en het plezier zegevieren.

Have fun.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Veel plezier morgen mensen!
Zal aan jullie denken als ik in de auto zit
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

O ja, namens mij natuurlijk: allen veel plezier en dito vangsten!

En Herman, jij veel sneeuwpret. Als het in juni allemaal maar weer weg is. ;)

Groet,
Gert

Jan Bruins

Ben d'r klaar voor, spullen gepakt ;D
I don't drink water, fish f*ck in it...

Arie de Vries

YESS, zal ook eens kijken of ik m'n hengel nog kan vinden, vliegen moeten ook nog wel ergens zijn en een waadpak is misschien ook wel handig, en ik heb begrepen dat er heul veul vis in de plas op ons ligt te wachten. Wordt vast een mooie dag
Groet, Arie

Inderk

Ik hoef alleen een camera te pakken.
En ik heb er ook zeer veel zin in!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Sieger

Heel veel plezier morgen mannen... Kon jammer genoeg dit weekend niet.

Wel wat overlaten. Ben er volgende week met onze plaatselijk vliegvisclub....


Sieger

obi-130

ik laat het achter voor je.....peter

Plantje

Heb hier ook alles klaar liggen. Zo nog even snel ibuprofen pakken, want ik barst van de pijn in de rug! Ach... wat ontspannen vliegvissen zal het vast verhelpen.

Ik heb er zin in!

Arie de Vries

allen, goeie reis ri Assen, voor vanmorgen regenkleding mee, vanmiddag wordt het beter
tot straks
Groet, Arie

Th vd Poll


Koen


merijn1982

Tight lines!!

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59

Een plezierige en visrijke dag toegewenst!

Gerrit

Raymond

::wtf::

Marco B

Als het net zo leuk is als vorig jaar komt het wel goed met jullie vandaag! Veel plezier mannen.

Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

HappyFisherman

Was niks aan. Met niemand lopen ouwehoeren, catering was beroerd en iedereen chagrijnig. Laten we hier vooral geen traditie van maken :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Ron

Ik heb genoten van deze mooie dag , Henk ,Fred en je vrouw bedankt voor de goede  catering  ::top::


Zeenimf

Henk, Bedankt voor het verzorgen van deze Forumdag   ::goodjob::

Els en Fred, Bedankt voor alle goede zorgen en de catering ,het was weer super  ::goodjob::

Fasna Flyfishing ,Bedankt voor het beschikbaar stellen voor de mooie prijzen voor deze Forumdag  ::top::

Alle Forumleden ,het was weer een hele gezellige Forumdag  ::top::,
Jammer dat het weer niet ons goed gezind was ,maar daar is niks tegen te doen .
Op naar 2016.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Arie de Vries

#121
 ::agree:: Sluit me helemaal bij Zeenimf aan, was weer een gezellige dag op Baggelhuizen, sommigen vingen zelfs vis!!
Groet, Arie

Plantje

Hier ook een zeer tevreden Plantje!

Was erg gezellig. Inderdaad ook dank aan Fasna Flyfishing en A&M voor de prijzen. Ik had eigenlijk niet eens verwacht met meer naar huis te komen dan dat ik was gegaan.

En niet vergeten mensen: binnenkort het jubileum van deze mooie vereniging met een schitterend eigen viswater!

peter

Het was zeer koude nattige dag voor Baggel een hoop vis gezien aan de oppervlakte maar er is zeer weinig gevangen maar wel heul gezellige dag in Assen met grote dank aan Els en Henk ,ja Fred ook natuurlijk voortaan mijn echte naam gebruiken hi hi ,lekkere snert met rogjesbrood met katenspek,yum .

A&M en Fasnaflyfishing.com bedankt voor de heel leuke attentie voor iedereen zo jammer dat nietvissende F ook meedeelde klein grapje hi hi tis je van harte Amsterdams gegund ,Jeroen bedankt voor het ritselen bij Fasna ,toppertje.

Hopende op volgend jaar weer met zijn allen rondom Nederland samen te zijn in Baggel.

Gerrit en ikke.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

Het was zeer koude nattige dag voor Baggel een hoop vis gezien aan de oppervlakte maar er is zeer weinig gevangen maar wel heul gezellige dag in Assen met grote dank aan Els en Henk ,ja Fred ook natuurlijk voortaan mijn echte naam gebruiken hi hi ,lekkere snert met rogjesbrood met katenspek,yum .

A&M en Fasnaflyfishing.com bedankt voor de heel leuke attentie voor iedereen zo jammer dat nietvissende F ook meedeelde klein grapje hi hi tis je van harte Amsterdams gegund ,Jeroen bedankt voor het ritselen bij Fasna ,toppertje.

Hopende op volgend jaar weer met zijn allen rondom Nederland samen te zijn in Baggel.

Gerrit en ikke.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm