Vooraankondiging forumdag Baggelhuizen

Started by Inderk, December 07, 2013, 22:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

Wilco had toestemming van Fred, konden ze meteen kijken of ze in de toekomst toegestaan kunnen gaan worden op de plas.
Ook daar gaan ze met de tijd mee. ;)
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco de Visser


Rossie69

van mij mogen ze weg blijven.

die klote dingen.

bbten kan nog.

Als er dan gewoon bij de vissers wordt weg gebleven nee varen ze precies door je aanvals linie heen.
;D

dus volgende keer opdonderen met dat ding van poly.
anders krijg je een punter onder water.

en als er nou veel werdt gevangen,dan had ik me mischien anders geuit ;)

Plantje

Had eigenlijk nog even wat meer met je bij willen kletsen over die kajak Wilco. Ben echt benieuwd hoe dat bevalt. Nou ja... misschien een goed excuus om nog eens een keer samen te gaan vissen? :)

Wilco

Quote from: Rossie69 on March 23, 2014, 22:00:13
van mij mogen ze weg blijven.

die klote dingen.

bbten kan nog.

Als er dan gewoon bij de vissers wordt weg gebleven nee varen ze precies door je aanvals linie heen.
;D

dus volgende keer opdonderen met dat ding van poly.
anders krijg je een punter onder water.

en als er nou veel werdt gevangen,dan had ik me mischien anders geuit ;)

Henk kusje op je voorhoofd.

By the way....je ging pas vis vangen toe ik ze naar je toe heb gejaagd dus.........

HappyFisherman

Volgende keer een zak vol stenen mee om mee te keilen  ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Inderk

Hij is goed te raken Bram! Gaat goedkomen.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Wilco

Vanuit mijn kano kan ik ook terug gooien met boomvliegen, torpedooooooos en nog veel meer.

Inderk

#183
Ach man, dan ben je allang op een Baggelmijn gevaren. nanananananananananananana!!!!

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

jur606

vanuit de kajak vissen is een weelde (misschien op een put-plas) heb je nog niet eens alle voordelen van wat kajak vissen echt te bieden heeft.

zelf heb ik een hobie trap kajak omdat ik ook op stromend water en de zee vis met de kajak, en dan is zeker je handen semi vrij hebben zo'n weelde. (semi vrij omdat je af en toe hooguit je roer een beetje moet bedienen)

Ik heb al verschilleden malen meegemaakt dat je zo goed als geruisloos bent en sommige vissen echt dichtbij kunnen naderen
mooise is heb wel eens tussen 7-8 echt grote karpers gelegen om nog geen 1.5 meter helder water ze zwommen een aantal keer onder de kajak door en vondend at geen probleem, natuurlijk zit je dat stil en probeer je zo rustig stil mogelijk te zijn)

(wadend ben je groter boven water en je verstoord het water meer, in mijn beleving)
er zijn zoveel voordelen van een kajak te benoemen.
Ook wat nadelen maar die wegen in mijn beleving niet op tegen de voordelen :P