Wat vandaag te doen?

Started by Plantje, June 09, 2012, 07:39:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

De kleine is bij opa en oma, mijn vriendin staat met een oud-collega op een beurs... Dus ik zou zeggen: vissen!

Ware het niet, dat er een pokke wind van hier tot Tokio en terug staat! Ik wilde eigenlijk even naar de IJssel of de Vecht. Maar dat gaat volgens mij niet opschieten. Eerst maar eens een paar streamers knutselen en dan eens zien.

Wat zijn jullie plannen?

A{b}r{a}xa{s}

Ik ben al even bezig... vanaf een uurtje of 5 vanmorgen aan het 'knutselen'  (lees : back-up maken, aanpassing(en) maken en duimen dat het blijft werken...), koffie drinken en spullen klaar leggen voor de 'ruil je rijk' (want ik kwam nog weer van alles tegen dat ik niet gebruik. :)
Straks nog een reel van een lijn voorzien en dan hopelijk vanmiddag toch even richting de waterkant. Iets zwaardere hengel mee als reserve voor het geval de wind echt irritant wordt.

Het zonnetje komt hier trouwens al aardig door de wolken heen.

Plantje

Dat is mooi, want ik "moet" vanavond nog naar het Pedro Pico Pop festival waar de Toy Dolls spelen. En met een beetje geluk krijg ik vanmiddag mijn "nieuwe" motor. Een beetje toeren kan dan natuurlijk ook geen kwaad ;)

Maar bovenal even kijken of ik nog een lijntje kan strekken. Ben me alleen sterk aan het afvragen wat voor streamers/vliegen ik het beste zou kunnen gaan maken. Misschien maar even van alles een beetje.... Ik raak toch nauwelijks vliegen kwijt! :D

mrproper

Wedstrijdvissen met de club

Heb er nu al zin in met dit lekkere weer ............BLEGHHHHHHHHHHHHHHH

catchem

Toy Dolls, fantasties. Jammergenoeg dat het voor mij best ver weg is en de andere band mij geen reet kunnen schelen (net even op de website gekeken). Veel plezier.

Ik ga straks even langs de hengelsportzaak en misschien nog met de spinhengel op pad.

HappyFisherman

Dat vissen was ook mij planning, maar een keelontsteking gooit (nog steeds!) roet in't eten!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

John

Hmmm.......vliegvissen wordt eerder vliegwegwaaien met deze wind.

Als het ff kan vandaag buurten bij een (vlieg)visshop. kijken of ik nog wat nodig heb ::) ;D

Beterschap Bram!!

A{b}r{a}xa{s}

'k had je gewaarschuwd barbless ;)

Plantje

Ik heb net achter het huis even staan gooien. Verschillende aanbeten gehad en twee voorntjes van een cm of 10 kunnen landen. Ik ga zometeen wat vliegen binden, even een hapje eten en dan spring ik op de fiets. Ga ik toch maar even zien of het ergens wel te doen is. De IJssel zal het wel niet worden! ;)

Useless

@Bram, gelukkig heb je nog genoeg leesvoer......En overigens, met een keelontsteking kan je best vissen hoor; je hoeft per slot van rekening geen gesprek met je vangst aan te gaan  ;).

Beterschap!

jelle

tassen pakken voor een werkje aan de afrikaanse kust
eerste= hengel en vliegen en dan kijken wat er nog mee kan voor het werk ;)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Plantje

Voordat ik straks de voorntjes had gevangen zag ik me toch een jetser van een snoek achter het huis! Man man! Wat een bakbeest!

Maaaaar...toen ik wat dichterbij ging kijken dachten de zwanen met hun kuikens (niet klein genoeg meer voor die snoek) dat ze vreterij kregen. Ik zag de snoek zich langzaam achteruit in de diepte laten glijden. Eén van die kuikens hing ondersteboven op een gegeven moment bijna met zijn harsens tegen de kop van de snoek aan. Vreemd dat ze dat toch niet door hebben dan of niet als bedreiging zien. De natuur zit machtig mooi in elkaar!

De snoek heb ik daarna niet meer gezien... :(

bij

Het waait mij te hard om te vliegvissen. Straks dochter wegbrengen voor een buitenrit met het paard.


Plantje

Ik pak de zinklijn nog even in voor als ik besluit om rechtstreeks vanuit een stek in Zwolle-Zuid naar de IJssel of de Vecht te fietsen en ik ga het toch maar even proberen!

vliegvisgek

nieuwe lijn getest op veldje en veeeeeeeeel vliegen geknupt tja morgen vroeg naar forel put vissen lijn en vliegen testen ;D ;D

mrproper

Wedstrijd gevist en als 1e geeindigd
( 3e competitie wedstrijd )

Hoop wind en regen !
Zw6-7 Bft

Sieger

Waar ga je naar toe Jeroen?


Sieger

HappyFisherman

Shit... Ik dacht dat Sieger ging posten dat ie vandaag druk was geweest met een verslag van e.o.a. tripje laatst...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: Sieger on June 09, 2012, 20:47:12
Waar ga je naar toe Jeroen?

morgen effe naar emst met pino gewoon efkes simpel sieger hopende goed vangen :D ;D

catchem

Morgen waait het een stuk minder, dan weer vliegvissen  :D

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Quote from: vliegvisgek on June 09, 2012, 21:04:57
morgen effe naar emst met pino gewoon efkes simpel sieger hopende goed vangen :D ;D

Mmm... misschien ook maar eens kijken... wil er in elk geval even uit... Of misschien maar weer eens op de snoek... tsja keuzes....  ::)


Sieger

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

grrrrrr vandaag begon al lekker.... ben je vroeg opgestaan ligt je internetverbinding er uit....:(
duurt ff maar ben weer online gelukkig

golddigger

Valt nog mee Bas
Ik heb bardienst bij Adolakers van 12 tot 3 :(
Is het eindelijk lekker visweer, kan ik binnen patat bakken en tosties cremeren
Perry