Oude leader? gebruikte tippet? gebruik een monomaster!

Started by rena, November 10, 2012, 13:17:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rena

Voor een ieder die met los tippet materiaal en gevonden visdraad in z'n zak loopt....

... gebruik een monomaster... snel en handig!

http://monomaster.com/

--- disclaimer :
Voor diegene die vinden dat ik reclame maak, jullie hebben gelijk!
Het apparatje is echter zo handig dat het eigenlijk een must is voor iedere visser.
... en nee, ik heb geen aandelen of dealerschap   :o

marc

beetje vliegvisser heeft die aan zijn jasje hangen toch  ;)
handig tooltje is al een hele tijd stille getuige van allerlei uitstapjes op zoek naar onze rondzwemmende vrienden .
ben er zeer tevreden mee ,zou moeten verplicht worden bij te hebben  ::goodjob::
grt marc

willyzuid

 ::goodjob:: mooi tooltje.
Ik ken het niet...frommel wel altijd oude restjes in de broekzak,en haal het er thuis dan uit.
Heb ooit een meerkoetje bevrijd van een kluwen oude lijn.
Naar gezicht om het beestje zo een doodstrijd te zien maken.

groet willy

rena

Juist daarom Willy, visdraad in de natuur is een ramp!

Useless

Heb net eens even geteld over hoeveel zakken ik beschik in mijn gemiddelde visuitrusting en ik kwam tot 12 zakken in mijn vliegvisvest, 4 in mijn waadpak en nog eens 6 in mijn waadjack. Het was voor mij altijd ruim voldoende om een plekje te vinden voor een stukje afgeknipt nylon om dat thuis in de vuilnisbak te gooien.
Monomaster is voor mij het bewijs dat het nog niet zo slecht gaat met de economie gezien het feit dat we prima in staat zijn om nutteloze accessoires aan te schaffen.

Maar even zonder gekheid, wanneer je zo'n ding echt handig vindt, lekker gebruiken zou ik zeggen, zeker wanneer je het voorheen misschien wel zo de natuur in flikkerde; ik vind het persoonlijk ongeveer net zo nuttig als een verkasoogje op je hengel waar toch ook al gauw een stuk of 8 oogjes op zitten om je haak in vast te zetten. Volgende gat in de markt wellicht een klein vuilniszakje voor aan je visvest waar je de lege klosjes tippetmateriaal in kan opbergen of de lege plastiek zakjes van je gebruikte leaders?

Wat ik er maar mee wil zeggen is dat netjes omgaan met natuur en andere zaken zit niet in het gebruiken van een apparaatje maar in je mentaliteit.

Koen

ja, die moet ik ook nog hebben. mooie manier van opruimen en scheelt stukkjes lijn in elke zak :P

Rossie69

ben niet slordig met nylon en ander spul wat ik van me afdonder.
Daar heb ik altijd al een schurft aan gehad.

vindt het wel een,goed ding,deze zouden ze gelijk bij je vergunning moeten geven.
Als je begint met vissen.


Inderk

ik heb ook zo'n ding. bevalt prima, maar een oude krulspeld werkt ook prima!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco

ik wacht altijd op de eerste fuut die langs komt en bind hem  dan al mijn resten nylon om zijn nek.
Heb ik weer een lege zak in mijn vest .
betaal niet voor niks voor mijn vispas..........

hendri

ideaal dingetje. de ene vind het bull shit, de ander maakt er dankbaar gebruik van. ik vind het topdingetje, en loop me nooit te ergeren aan losse stukken draad in mn jaszakken, daar heb ik echt de schurft aan.

John

Nee Hilco da's de verkeerde vogel. Je moet zwarte hebben, die aalschovers..... ;)

Hilco

Quote from: John on November 10, 2012, 21:11:00
Nee Hilco da's de verkeerde vogel. Je moet zwarte hebben, die aalschovers..... ;)

dom, je hebt gelijk  .......... ::agree::

Plantje

Thanks! Ik zet hem op het verlanglijstje!

Ik heb ook wel genoeg zakken, maar met kleine korte stukjes draad over moet je opletten, dat wanneer je een nieuw stukje draad in je zak doet er niet een oud stukje weer uitkomt.

mrproper

Fantastisch dingetje ! Geen rotzooi meer in mijn zakken