Sieger bedankt !! :)

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 16, 2011, 17:01:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Sieger sterkte en kop op,neem even de tijd geef het de tijd.
geniet maar even,of een poosje.


bedankt Sieger

en de rest van de mensen die het overkomt.




Plantje

Quote from: Sieger on December 16, 2011, 20:12:03
Dank je wel mensen!

De persoonlijke overwegingen waar Bas het over heeft hebben met name te maken met de situatie waar ik op dit moment op mijn werk mee te maken heb.... Er gaan er 2700 fte bij ons uit (dus in mensen nog meer...) en specifiek op onze afdeling 50% van de mensen... Een grote kans dat ik daar ook bij ben... De sfeer is op zijn zachts gezegd behoorlijk zwart en ik heb nu gewoon ff energie ergens anders voor nodig...   

Ik ga zeker niet van het forum af en blijf ook gewoon als Admin geregistreerd, maar ik zet de echte activiteit op dat gebied even op nul.....

Wil gewoon lekker vissen en lekker OH'en...

Uiteraard blijf ik mijn avonturen en foto's met jullie delen.... Dus niet weg , maar even wat minder....  :)
Wow! Dat is echt bagger! Succes! En hopen, dat je bij de "overblijvers" hoort! Helaas is vaak zelfs voor de overblijvers de sfeer tot ver na een reorganisatie nog gespannen! Meer werk voor minder mensen...je weet waar je werkgever toe in staat is enz enz.

Hilco

Quote from: Sieger on December 16, 2011, 20:12:03
Dank je wel mensen!



Uiteraard blijf ik mijn avonturen en foto's met jullie delen.... Dus niet weg , maar even wat minder....  :)

En dan wordt je nog verkouden ook  :-\

Was aangenaam kennis te maken aan het water van Woudenberg.

let wel .  gezondheid is het hoogste goed , werk is maar bijzaak

Sieger

Quote from: Hilco on December 24, 2011, 18:53:15
En dan wordt je nog verkouden ook  :-\

Was aangenaam kennis te maken aan het water van Woudenberg.

let wel .  gezondheid is het hoogste goed , werk is maar bijzaak

Hoi Hilco... was maar ff heel kort, maar er komt vast nog een andere keer.... Ben thuis gelijk mijn nest in gekropen en nog niet zo heel lang weer op... Man wist niet dat er zoveel bagger in je kop kon zitten (jajaja dat zit er altijd al in.. ;D ) ... En dat werk... tsja het blijft nog wel ff spannend... van de week bericht gehad dt het wel mei/juni kan worden voor we persoonlijk weten waar we aan toe zijn.... Ik zie wel...  ::)


Sieger

RonKeiko

Bedankt voor info en andere dingen die ik kreeg van jou.

Thanks Sieger,

Killer-Bug

thanks for all en good luck
8)
May you be in heaven half an hour before

the Devil knows you're dead.

(een oud Ierse  toost)