Goede (verhalende) engelse vliegvismagazines?

Started by FlueFisker, December 29, 2013, 22:20:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FlueFisker

Waarde vliegvisbroeders,

Onlangs heb ik twee exemplaren van Flyfishing and Flytying ontvangen.
Niet goed bevallen helaas, erg theoretisch allemaal, een beetje zoals de Nederlandse Karpermagazines.
De Engelse karperbladen die ik altijd las waren juist heerlijk verhalend met tussendoor een hoop advies etc.
Weten jullie toevallig een paar Engelse vliegvisbladen die vooral gevuld zijn met verhalen? Zeg maar zoals het VNV blad?
Of wellicht ook Noorse verhalende bladen?

Alvast bedankt,

Groeten,

FlueFisker.
Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!

Sieger

Heb zelf een aantal jaren een abo gehad op dit magazine... 'Slechts' 4 keer per jaar een nummer, maar wel met goede verhalen, tips en patronen....

http://www.chasingsilvermagazine.com


Sieger

merijn1982

Ik vond zelf stillwater troutfisherman altijd erg leuk. Veel tips en gewoon verhalen. Weet alleen niet of het blad nog bestaat aamgezien mijn laatste exp. Van 15 jaar geleden is..
Tight lines!!

Troutbuster

Mijn Engelse collega's brengen na een bezoek aan het thuisfront in de UK, altijd het op dat moment in de kiosk liggende exemplaar van
Trout & Salmon mee.

Een schitterend magazine boordevol met verhalen, vliegvissen en binden, patronen fishing reports van rivieren en meren door heel de UK (incl. Schotland, Wales, en Ierland)

Ik heb intussen een leuke collectie opgebouwd waarin ik op regenachtige, niet visbare dagen, graag in grasduin!

Een aanrader!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


FlueFisker

Quote from: merijn1982 on January 16, 2015, 11:08:17

Heb al een hoop ijsvogeltjes gepot afgelopen tijd. Erg mooi!!