Brrr KKoud, maar je kan wel vissen op de eemhof, verslag volgt!!!

Started by ben, February 23, 2013, 10:19:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

golddigger

Quote from: Rick on March 02, 2013, 19:57:46
Te herkennen aan...?  De app vlieg aan de leader..?
Nee, te herkennen aan de haagsche ooievaar op m'n zwarte pet
(en bijbehorend accent ;D)
Tot morgen!
Perry

Rick

Duidelijk verhaal..   Ik ben te herkennen aan de positieve instelling op weg naar de grote vijver en de lange smoel op de terugweg...

Rick

Nou Bert,  Je was net te vroeg weg om mijn lange snuit voorbij te zien komen... Je had zeker een tennisarm van het vangen..? 8)
In ieder geval 1 vis gevangen op de grote vijver..  En een aantal forumleden "live" gezien...

ben

@speycast, nog wat gevangen daaro???? had er gister 1 van +/- 5 kilo op Baggel, met een bekend Bloedwormpje!!!! plus nog 3 van 1 kilo

hilco

Nee, Bert geeft geen antwoord op deze vraag  >:(

( zodat ik niet de aantallen hoef te lezen terwijl ik niks ving op Ruigenhoek)

ben


ben

@ Hilco, ga wel FF naast je staan tijdens de Forumdag, wedden dat je er dan 1 aankrijgt, of je vangt is een 2e, de vis is daar normaal gesproken erg sterk!!! MOOI MAN ::goodjob:: ;) ;) ;)

Rick

Ik hoorde aantallen tussen de 80 en 200 vissen met z'n vieren of vijven.... ::wtf::

ben


gijsie20

Quote from: Rick on March 04, 2013, 21:59:16
Ik hoorde aantallen tussen de 80 en 200 vissen met z'n vieren of vijven.... ::wtf::

Maar het was ook elke keer dezelfde vis he  ;D

Was er zondag ook. Heb metname op de grote vijver gevist, daar 2 mooie gevangen. Kleine vijver werd enkel voorin vis gevangen ( ja daar waar Bert, Koen etc stonden) De rest van de vijver was helemaal niks te beleven.
Toen jullie wegwaren heb ik in het laatste uurtje van de dag ook nog een aantal gevangen op de streamer voorin.

Kerel met het zwarte mutsje, was jij dat Rick?


Rick


gijsie20

Ha..dat niet. Volgende keer even doen! Ik kwam het laatste 1,5 uurtje (na 4en was ik geloof ik nog de enige) ook even voorin vissen, aan de kant van de kantine, groen jasje aan. Heb nog leuk gevangen toen. Rete snel een wit mink streamertje binnen vissen en zo pakte ik er ook nog een paar.

Gr

Rick

Dan heb ik je wel gezien... Je stond te ouweh*eren toen  mijn maat en ik terug naar de kantine liepen...

gijsie20

Ha ja dat klopt dan idd.
Opzich lekker dagje gehad, aantal leuke vissen gevangen, was wel wat koud, op naar het warmere weer  :)