Brrr KKoud, maar je kan wel vissen op de eemhof, verslag volgt!!!

Started by ben, February 23, 2013, 10:19:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Brrr KKoud, maar je kan wel vissen op de eemhof, verslag volgt!!! Wie gaat er ook heen van het Forum???

Rossie69


vliegvisgek

rossie hij schrijft je kan wel vissen op de eemhof hahahaahah
::) ::) ::) ::)

ben


jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisgek

was het wat ben anders morgen ook die kant op vissen ;D ;D ;D

ben

Nou we zijn weer thuis, terug van de Eemhof, en er kon gevist worden en we hebben zelfs weer vis gevangen, Jan Vuysters had met de pompen de boel open kunnen houden, terwijl het vannacht -6 was geweest, er waren vandaag een man of 10 aan het vissen, jawel deze X geen Dames, wanneer je je goed warm aankleed heb je eigenlijk het niet echt koud, er was zelfs een Bellyboot visser, beide vijvers waren voor meer dan de helft ijsvrij, John Arends ving er meer dan 6 met Booby op de grote vijver, daar heb ik het ook geprobeerd, helaas geen vis, maar op de kleine vijver heb ik er nog zes weten te vangen in 3 uurtjes tijd, achteraf heb ik zeker geen spijt dat we zijn gegaan, het was echt de moeite waard!!! Morgenvroeg gaan we naar Emst!!!

Rick

Effe het weer afwachten , misschien morgen een paar uurtjes naar de Eemhof..

HappyFisherman

Ik blijf er bij, die kleine vijver is net een aquarium...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rick

En dat is... goed of slecht?  Ik bedoel, mijn ding is het zeker niet, maar je moet doen waar je je goed bij voelt, toch?

ben

Quote from: HappyFisherman on February 23, 2013, 23:50:45
Ik blijf er bij, die kleine vijver is net een aquarium...

Jahh maar vandaag weinig Guppies gezien!!! ::blabla:: ;) ;) ;)

ben

Vandaag met Tijmen weer naar de Eemhof geweest, Tijmen had er in 2 1/2 uur 7 stuks en ondergetekende 17 stuks, het was dus beter dan gisteren en ach als je je goed warm aankleed valt de kou wel mee, alles op de kleine vijver gevangen!!!!

ben

Quote from: speycast on February 24, 2013, 14:41:54
waar deden ze het deze keer op ben
Uiteraard op een bloedwormpje je weet wel, maar heb ze ook gevangen op Streamer

TuynmanM

vandaag naar de Eemhof geweest,alleen gevist op de grote vijver en in totaal 15 stuks gevangen met een gemiddelde grote van 46 cm. dus voor mij was dit een leuke dag.
ik heb de meeste gevangen met een bloedwormpje en een paar met een zwarte cats whisker.

BV

Leuke dag?
15 stuks op de grote vijver....

poewee , dat maak je nooit meer mee

TuynmanM

In de kleine vijver werd bijna niets gevangen en volgens de vrouw achter de kassa(ik weet haar naam niet) als het slecht vangt in de kleine vijver gaat het goed in de grote vijver en andersom

ik heb er in ieder geval 4 meegenomen die gaan de rookton in

Rick


TuynmanM

ja,deze dag zal ik niet vlug vergeten,eerst geprobeerd met een zinklijn maar die wilde niet zinken(daarover al een mailtje verstuurd) en toen met een drijvende lijn geprobeerd met een bloedwormpje en dat ging lekker.toen dat niet meer werkte heb ik een cats whisker (zwart) gepakt en dat werkte.

dit was voor mij ook de eerste keer in de grote vijver en heb ook nog geen 1 keer zo lekker gevangen

en het mooie was dat ik net een nieuwe hengel gekocht heb en die heb ik vandaag ook lekker uitgeprobeerd.

W3stland

Als ze eenmaal los zijn op de grote vijver zijn ze los en krijg je dit soort feestjes
Al moet ik zeggen ik heb het met deze tempratuur volgens mij nog nooit meegemaakt. Gefeliciteerd! Altijd lekker dit soort dagen!
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Troutbuster

"Petri Heil"


ben


TuynmanM

ja dat was gisteren echt te gek hoop dat dit ook lukt 30 maart in Baggelhuizen,maar dat zal wel niet hahaha

Rick

Gaat er morgen nog iemand naar de Eemhof?  Wij zijn er vanaf half 10 ongeveer..   Misschien kan ik alvast wat gezichten bij de forumnamen leren kennen.. 8)

Rick


Rick

Quote from: speycast on March 02, 2013, 20:08:04
te herkenen aan schreewen over de kleine vijver  vis vangen en vreselijk dom lullen
Dat zie ik elke keer als ik daar kom.. 8)