Denemarken

Started by jackoss, May 19, 2012, 10:06:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackoss

Vorige week terug gekomen van Denenmarken. Een geslaagde visvacantie. Acht uur rijden en dan komen we aan bij ons huisje dat we voor deze weeek hebben gehuurd. Als alles is uitgepakt dan ga ik nog even met mijn zwager naar de nabij gelegen vijver om een lijntje te strekken. Helaas de vissen liggen muurvast,  een aanbeet die niet te verzilveren  is. Hopenlijk morgen beter. Het is niet beter, 5 uur vissen met 5 man levert een kleine forel op. Dan maar ergens anders heen. De volgende vijver doet het wat beter en levert 6 vissen op. De volgende dag maar weer daarheen. Dan vangen we 7 vissen. Jammer genoeg lusten ze liever deeg dan vliegen en staat mijn teller pas op 4. Weer een andere put en hier is het raak. De meivliegen zijn aan het leggen. Vissen en zwaluwen hebben feest. En ik ook. De eerste is er een van 75 cm een nieuw pr. Dan wordt het prijsschieten, als er een aast en je gooit er je vlieg bij dan is het 8 van de tien keer raak. Niet alles wordt geland en het is ook teveel om op te schrijven maar de teller stopt bij 28 over de hele week dan he. Kortom een fijne week nu weer wachten tot volgend jaar.

Patrick(WF)

Ahh een mooie week gehad dus. Ga normaliter ook elk jaat
wel naar DK toe en soms wel 2x, maar het is inderdaad net
hoe de wind waait daar. Zo vang je er 3 in een kwartier en zo
niks op een hele dag. Maar je hebt een mooie score zo  ;)
Groet Patrick

vliegvisgek

niet verkeerd toch waren jongens uit (vaasen)bij apeldoorn) ook in dk maar hun vangsten waren drama hoorde ik spinvissers vingen,
wel maar hun konden ze niet vangen teminste dit hoorde ik net op de flyfair van een bekende  ::)