Petitie tegen wegvangen schubvis door beroepsvissers

Started by sjoerd, December 22, 2013, 10:34:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

http://meervisvoorsportvisser.petities.nl/

Op bovenstaande website kun je een petitie ondertekenen die het wegvangen van schubvis door het beroep onder de aandacht van de staatssecretaris wil brengen.
Ik heb deze met reeds velen al ondertekend.
Een goed initiatief vind ik. Hopelijk helpt het!(tu)

Sjoerd

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit59

Een goed initiatief Sjoerd!
Heb hem ondertekend.
Ook ik bemerk een duidelijke teruggang in de visstand op de plaatsen waar ik al jaren kom.

Gerrit


Beertje

If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

JOLP



wouter veuger

Gedaan, er kunnen er niet genoeg tekenen ::agree::

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

gpz900r paul


Nol78


Mike

Als iedereen m ook deelt met zo veel mogelijk andere sportvissers en evt andere forums dan halen we zo veel mogelijk handtekeningen.

Op naar de honderdduizend....
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Henkie


catchem

Ik denk dat ik hem teken, maar eerst een paar vragen:

Waarom schubvis en niet alle vis (en dus ook de paling)?
En .... waarom niet gelijk een petitie tegen de beroepsvisserij op het zoete water of hebben we ze nodig om de (amerikaanse)rivierkreeftjes uit te roeien?

Arie de Vries

Groet, Arie

Wilco

Heren gewoon tekenen die petitie heb ik ook gedaan juist vanwege de egoïstische instelling van deze beroepsgroep. Het gaat deze groep puur en alleen om het persoonlijke gewin die zelfs ten koste gaat van collega's

dartmayor

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

harlin

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met petities.nl. SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte overschreed. (Foutcode: ssl_error_rx_record_too_long)

    De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
    Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

gijsie20


FSCHAMP

Bij mij deed hij het ook niet op 25 December. Effe een mailtje gestuurd naar de site verantwoordelijke en vandaag e-mail gekregen en eindelijk de ondertekening kunnen bevestigen.  Volgens de verantwoordelijk van de site was er een foutje in het script geslopen bij een update.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Plantje