Flyfishing Australia

Started by Koen, July 11, 2013, 12:56:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Ja, dus, ik moet voor mijn werk ff een week of 3 naar Perth. Nu heb ik mijn travel 4/5je weer gevonden dus die moet maar mee. Nu zit mijn hotel in een yachthaven, heel vervelend  ;D Zeevissen mag daar zonder vergunning had ik begrepen. Nu de vraag van vandaag, wat voor vliegen nemen we mee? zat zelf te denken aan wat garnaal imitaties, maar wellicht dat 1 van jullie meer ervaring heeft in dat gebied :)

JB

Koen,

Kijk wel uit met het invoeren van je vliegen, is tenslotte wel dierlijk materiaal. En als je een bepaald TV-programma mag geloven zijn ze daar vrij lastig over.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen

tis allemaal al jaren hardstikke dood :P ik zie het wel :P

Gerrit72



Veel succes Koen, ben jaloers!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

golddigger

Wat kan je voor vis vangen?
Als je dat weet, wordt de keuze vast makkelijker
Misschien moet er dan ook een andere klasse hengel mee :o
Perry

Rossie69

jee wat voor werk doe je dan ?

paling in koper ;)

of karper

maar zou toch zwaarder nemen als ik je was.

rexrund is nie meer op tv,maar die zat met zware stookies te vissen op zee of in havens.


Koen

bream schijnt goed te vangen te zijn, beetje een baars achtige en die wordt ook niet zo groot. al mijn andere hengels zijn te groot om mee te nemen. ik ga het wel zien. Der zal vast ook wel kleine vis zitten :)

Koen

Zo, nou ik zit in Australie :) In een haven in Fremantle Perth. Dolfijnen enzo. Super. Gister nog even wezen vissen. Ff gekeken naar de localen. Grote pluggen enzo, maar ik zag ze ook kleine stukjes garnaal er aan knopen. Roze dus. Heb ik. Beetje lange tippet er aan en proberen maar. 5 van deze rooire rakkers gevangen. Wel klein, maar vis is vis  ;D






Daarna een gloeiend nypmhje er aan gedaan en die kon een markeel achtige vis niet weer staan.



wouter veuger

goed bezig koen!,leuke visserij zo in den vreemde.

prachtige omgeving he fremantle en perth,ik heb een paar jaar terug 6 maanden in OZ gezeten,echt een geweldige tijd gehad.

ik viste toen nog niet met de vliegenlat,maar heb wel op zee gevist een paar keer toen,mooi hoor!

geniet nog van je trip verder!

HappyFisherman

Gaaf man! Waar zou zo'n dolfijn op pakken?  8)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

golddigger

He He.......eindelijk kan ik de plaatjes zien
Leuk dat je wat gevangen hebt
Zitten er nog andere(grotere) vissen?
We horen het wel
Groet (en werk ze ::))
Perry

Gerrit72


Tsja, je hebt het maar zwaar met je werk  ;)

Mooie vissen! Gaaf hoor, beetje pionieren en uitproberen.
Veel plezier en succes daar!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

gister weer even geprobeerd. Weer wat van die rooie rakkers gevangen en zowaar een pijlinktvis gehaakt, maar die liet weer los :P Tis winter hier dus het water is nog "koud" en de vissies zitten diep en buiten bereik volgens de localen.