Fly Happening 2014 Putte

Started by Beertje, October 24, 2014, 20:44:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen


Raymond

::wtf::

FSCHAMP

Ik zal er morgen zijn en misschien dat ik zondag ook nog wel eens binnen spring, maar dit is niet zeker omdat ik van wacht ben.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Ciske

Morgen, zaterdag dus.  3 vliegvis heren en een vliegvis dame.

HappyFisherman

Verdorie, ik mag morgen weer met de mannen van de federatie op pad. Bij Zwolle in de buurt wat watertjes afvissen, dus geen tripje België deze keer...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Damman

Quote from: HappyFisherman on November 21, 2014, 20:38:18
Verdorie, ik mag morgen weer met de mannen van de federatie op pad. Bij Zwolle in de buurt wat watertjes afvissen, dus geen tripje België deze keer...
d

Dan ben je ieder geval lekker buiten bezig Bram, een frisse neus halen. ;D
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Ja, en met. 4 andere andere visgekken op pad :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Alvast suc6 gewenst Bram met jullie vistripje.  :)

Wel spijtig dat ik je niet zal ontmoeten in Putte :(
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

aalbrecht

ik ben er ook op zaterdag  ::blabla::
vliegvissen is een passie

FSCHAMP

Was weer een mooie beurs  :) en ik heb me weer wat spullen aangekocht (de beurs is weer leeg  :( ). Verder heb ik zeer veel oude bekenden gezien zowel Belgische als Nederlandse vliegvissers en het is altijd leuk om bij te praten.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Heintje Davids

Ben ook net thuis. Was best gezellig en inderdaad veel bekenden (en nog veeeeeel meer onbekenden :) )

Koen

Twas inderdaad weer gezellig. Te veel geld uit gegeven uiteraard en weer wat leuke ideetjes op gedaan :)

oh en der was der 1 met inkijk, niet normaal, maar dat waren jullie vast niet ontgaan  ;D

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Beertje

#38
Inderdaad een erg leuke beurs. jammer dat het voor de noordelingen zo ver weg is.zoiets moet  eigenlijk ook Nederland georganiseerd worden en dan ergens in het midden van het land.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Koen

Beertje for President  ::klappen::

Arie de Vries

Top dag gisteren in Putte. Veel mooie spullen gezien.....klopt Koen  ;D
Weet nu het verschil tussen een hengelsport beurs en een beurs voor vliegvissers
Groet, Arie

Hilco de Visser

Quote from: Beertje on November 22, 2014, 23:28:27
Inderdaad een erg leuke beurs. jammer dat het voor de noordelingen zo ver weg is.zoiets moet  eigenlijk ook Nederland georganiseerd worden en dan ergens in het midden van het land.

op de foto's te zien was lijkt het evenement een beetje op het vliegbind evenement wat hier in midden nederland (forelvijver Ruijgenhoek)  was dit jaar .
is dat evenement niet wat uit te bouwen dan?

ignace

vandaag ook een bezoekje gebracht , veel bijgeleerd , mooie dingen gezien en wat spullen aangeschaft.
ne geslaagde dag ::goodjob::

Jan Damman

Quote from: Hilco de Visser on November 23, 2014, 17:32:04
op de foto's te zien was lijkt het evenement een beetje op het vliegbind evenement wat hier in midden nederland (forelvijver Ruijgenhoek)  was dit jaar .
is dat evenement niet wat uit te bouwen dan?

Hilco,

De Fly Happening lijkt in de verste verte niet op bindevenement  afgelopen zomer, dat je een paar binders ziet op de foto's wil niet zeggen dat er niet meer te doen was.

Als je de moeite wil nemen om het programma wat hier ergens in het topic vernoemd word te lezen( en niet zomaar op een foto afgaat ) dan zul je zien dat hier een uitgebreid programma  geboden wordt met veel internationale standhouders.

Het is een goed en voor de bezoeker een betaalbaar evenement wat ik ze hier in Nederland nog niet zo vlug zie realiseren.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Hilco de Visser

daarom zeg ik ook , is dat vliegbind evenement niet uit te bouwen dan zodat het ookkan bieden wat putten biedt...........de vliegbinders zijn er dan al , wie weet kun je de standhouders ook krijgen???????????????

Ochi

Laat dit evenement nou niet gekopieerd worden door Nederlanders dan is de gein er snel af.
Putte is wat mij betreft uniek en dat moet zo blijven.

De Belgen weten tenminste hoe je iets opzet dat betaalbaar en gezellig is.

Heintje Davids

Quote from: Ochi on November 23, 2014, 20:20:54
Laat dit evenement nou niet gekopieerd worden door Nederlanders dan is de gein er snel af.
Putte is wat mij betreft uniek en dat moet zo blijven.

De Belgen weten tenminste hoe je iets opzet dat betaalbaar en gezellig is.

Zoals ik al eerder aangaf vond ik het er best gezellig, maar om het nu uniek te noemen... mwah. Valt wel mee. Als je de entreeprijzen, parkeergelden en de prijzen van de catering even buiten beschouwing laat (zeg maar de zaken waar met name Nederlanders erg gevoelig voor zijn :) ) dan haalt deze beurs het niet met de oude FlyFair waar men naast een mooie beurs ook nog allerlei gekkigheid had zoals hoempabandjes, zingende zusjes, modeshows, veilingen en weet ik veel wat nog meer. Kortom, Nederlanders kopiëren deze beurs niet; zij waren de eersten die zo'n beurs organiseerden en zijn vervolgens door diverse landen (waaronder Belgie) gekopieerd. Ik denk dat het in Nederland nog steeds prima mogelijk is (zat mensen met de juiste expertise en ervaring), ware het niet dat er hier tegenwoordig altijd een commerciële gedachtegang achter schuil gaat en het blijkbaar nodig is dat er veel geld mee verdiend wordt waardoor het organiseren bijna onbetaalbaar is geworden.

Ochi

Quote from: Heintje Davids on November 23, 2014, 20:51:11
Als je de entreeprijzen, parkeergelden en de prijzen van de catering even buiten beschouwing laat (zeg maar de zaken waar met name Nederlanders erg gevoelig voor zijn :) )
Precies waar het nu mis gaat bij de Nederlandse beurzen.
Ik ben echt niet vies van een entree betalen voor iets wat mij wat brengt maar als ik eerst een overdreven bedrag moet betalen om mijn auto kwijt te raken vervolgens een naar mijn mening te hoge entree prijs neer moet leggen en dan absoluut geen honger en dorst moet krijgen om zonder korting te kunnen kopen wat ik de rest van de week ook kan kopen dan haak ik af. FlyFair, Visma, enz. Ik kom er niet meer.
En mijn geld gaat echt wel de visserij in maar dan zonder het gevoel dat ik moet betalen om te betalen.
Putte daar wandel ik over 2 jaar weer.