Set

Started by tukkerrutger, November 07, 2012, 09:29:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tukkerrutger


HappyFisherman

Je zou ook de sponsoren eens kunnen mailen of die een setje voor je kunnen samenstellen. Dan weet je in ieder geval dat je degelijke spulletjes hebt.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

En nog beter is als je de sponsors effe meldt op welke vis je wil gaan vissen  en welke vliegen je kent of wil binden.
In zo van die setjes zitten van alle mooi blinkende dingen die je misschien niet kan gebruiken.
Je hebt niks aan 5 kleuren zilver tinsel en roze marabou als je met de droge vlieg op alvertjes wil gaan vissen.

Je moet weten dat pakketjes samen gesteld worden om zo goedkoop mogelijk  'veel' te lijken.
Is niet alleen zo met vliegbinden.
Ben whisky-liefhebber , en de brolwhisky zit in de mooiste flessen met kistjes en glazen en bling-bling zodat het toch verkocht raakt.
De beste whisky zit in een kale fles zonder doos of andere prul.


Dus check hier bij ons effe wat je nodig denkt te hebben en vraag daar eens prijs voor.
Dan ben je goed gesteld.

PS : koop ook niet ineens 300 goudkoppen maar kijk eens welke vliegen je veel verspeelt.


willyzuid

Ik heb nog een crown setje voor je liggen.
Compleet in houten koffertje (setje gekocht bij raven),maar heb zelf een andere vice gekocht.
Als ik je er blij mee kan maken,kan je hem gratis afhalen.

groet willy

Gerrit72

Kijk, echte vrienden hier op het forum.
Goed bezig!

::goodjob::

Rutger, kun je je geld uitgeven aan bindmateriaal wat je echt nodig hebt en klaar ben je.
Een mooi begin van je vliegbind carrière.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

tukkerrutger

Haha, idd, en Williezuid, ik PM je! bedankt voor je aanbod!