sLOVEnie oktober 2012

Started by Sloveniawalking, October 18, 2012, 22:53:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MarcelN

Wat is dat 'Carbagerun'? een race met oldtimers misschien? Die heb ik in September veel zien rijden daar, ook Hollanders in oude Volvo's e.d

Sloveniawalking

Quote from: MarcelN on November 12, 2012, 08:04:54
Wanneer ik ga? Uhh wanneer de kinderen vakantie hebben in mei, weet ik dat... ;D
Ik heb net wat foto's van Wiel gekregen hoe de Sava eruit ziet na een berg regen, schrok me rot! Alsof er een stuw is door gebroken ::wtf::

Ik heb ook een trip in mei gepland staan. Hopen dat het er niet veel sneeuwt deze winter anders is er een hoogwaterperiode aan de soca zo rond half mei tot half Juni meestal.
Laten we hopen dat het meevalt en dat de sneeuw snel weg is.

Ik heb ook nog wel ergens een filmpje van de Soca in Januari dat het water tot een halve meter onder de brug staat bij Volarje. Is normaal zo'n 2 keer per jaar zoveel water. Een keer in de herfst en een keer in het voorjaar. Grote schoonmaak zeg maar :)

Plantje

Quote from: MarcelN on November 12, 2012, 17:18:24
Wat is dat 'Carbagerun'? een race met oldtimers misschien? Die heb ik in September veel zien rijden daar, ook Hollanders in oude Volvo's e.d
Een race mocht je het absoluut niet noemen :)
Maar het is een toertocht met een auto van maximaal € 500,- Afgelopen jaar was het door Duitsland, Tsjechië, Polen, Slowakijke, Hongarije, Kroätie, Slovenië en Oostenrijk. (Volgens mij heb ik er dan geen gemist.) Er zaten wel ook bijzonder veel Volvo's bij. Maar het was niet in september, maar van 9 tot 13 juli.

Erg leuke ervaring!

MarcelN

#28
Ik heb net een onwijze film gedowned, 'nervous water'(Slovenia on the Fly), zit een half uur Slovenië in met de Soca, Sava en meer, zag zelfs mijn vergunning Sava controleur erop staan, echt gaaf!
Wie hem nog niet heeft kan ik wel helpen...pm!
Misschien wat voor Lesly of Wiel?

Wiel Slovenië

Hey Marcel,

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Vriendelijke groeten,
Wiel

MarcelN

Mails zijn retour, als jullie geen nieuwsgroepen snappen, sturen jullie maar stickies ::) maar deze is 10GB groot....
Niet meer over lullen nu, ander komt meester LIPS weer :-X
Back on topic, nog 20weken ::goodjob:: en dan zijn we er weer.