vis uitjes ?

Started by ov, August 13, 2019, 16:53:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ov

Beste allen, ik lees al een tijdje mee op dit forum, en het viel me op dat dit onderdeel van het forum sterk "ondergebruikt" wordt. Is het een kwestie van te ver uit elkaar wonen, lastig om data af te stemmen of een te groot verschil in waar de leden graag op vissen (zeebaars, snoek, voorn, etc.)? Of is het eenvoudig een kwestie van een nieuwe prikkel geven aan dit onderwerp?

groet,
Onno

Martijn

Viel mij ook op, maar voor mij geldt denk ik voornamelijk de laatste mogelijkheid   8)
(maar dan ook in combinatie met/door die andere mogelijkheden, ver uit elkaar en agenda's)

Juist die verscheidenheid aan vissen waar graag op gevist wordt lijkt mij juist leuk om af te wisselen, eens anders vissen dan wat je normaal gesproken doet.
Dus een nieuwe prikkel aan dit onderwerp lijkt mij leuk!

John

Hallo Onno,

Er werd indertijd op dit forum met enige regelmaat een forum visdag gehouden waarbij de locatie door de "winnaar" (meeste vis of grootste vis al naar gelang de spelregels ;) ) bepaald werd. Hier is echter door diverse redenen een beetje de klad in gekomen.

Onderstaande is echter een forumdagje die door een aantal leden weer wordt opgezet. Wellicht is dit iets om aan deel te nemen.

Snoektoer 2019

Groet,

John

ov

perfect, een mooie activiteit om bij aan te sluiten. Als ik thuis ben even de agenda checken en dan hoop ik er bij te zijn.. nog nooit met de vlieg op snoek gejaagd, misschien leuk om van te voren een snoek streamer swap te doen, dan kan iedereen met een mooi gevulde streamer wallet op pad? of ben ik dan TE enthousiast :)

Herman

Onno en andere lezers
Het staat iedereen vrij om uitjes te organiseren.
De toer de OV was begonnen als uitje in Overijssel, maar gegroeid naar "Overal Vissen".
Bedoeling was dat degene die "won" de eer had de volgende sessie ging organiseren. Helaas is dat in 2018 niet gelukt en in 2019 dus ook nog niet georganiseerd.
Misschien dat er wel animo is om een dagje op voor n etc te vissen?
Ik zou zeggen plan een datum en maak t kenbaar op t forum!

Daarnaast wordt er dit najaar, zoals aangegeven, weer de snoektoer georganiseerd. Ik was winnaar van 2018...

Swaps mogen ook door iedereen gestart worden. Ik vind het meisteren geen probleem en probeer altijd een aantal swaps op te zetten. Een swap voor snoekvliegen is meestal wat lastiger (zie ook het onderdeel swaps).
Idee is misschien een swap waarbij de vliegen bij de snoektoer worden uitgewisseld?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Oh ja, die toer de OV en Snoektoer staan eigenlijk altijd benoemd onder een ander topic onderdeel 8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

ov

leuk idee. Misschien is het teveel werk om een grote hoeveelheid streamers te maken, in dat geval zou je met een kleine twist als volgt kunnen werken: iedereen maakt bv 2. streamers en die worden met lootjes dan verdeeld. Dan krijgt iedereen 2 streamers, voor iedereen leuk en niet al teveel werk?

Herman

Top!
Als swapmeister mag je zelf natuurlijk wat extra spelregeltjes bedenken!
Ik zou zeggen: open die swap!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..