west canada

Started by volschubeke, January 14, 2013, 20:37:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

volschubeke

Heren,

Ik ga in mei met mijn vriendin een rondreis door west canada maken. Ik mag een dag gaan vissen. Materiaal meenemen is helaas niet mogelijk. Een dag vissen met een gids kost al snel 400 tot 700 dollar. Dit is me veel te duur. Zijn er nog alternatieven?

Groeten marco

Hilco

een "reishengel" in de koffer is uitgesloten?

volschubeke

Als ik niet als vrijgezel  thuis wil komen wel ja. Maar zijn er soms hengelo te huur bij wildparken dat soort opties ben ik aan het denken

maurice

als Enschedeer zou ik zeggen je mag Hengelo voor niets hebben.
want een wildpark hebben ze daar niet.



::bbq:: ::proost:: ::proost::

jur606

Daar een mooie reis vliegen hengel kopen, vliegen/streamers zelf meenemen :)
kan je hele vakantie vissen :).
en mooie hengel om mee terug te nemen :)

nee geen tips verder.

weerwolf

Bert ander vertel jij altijd dat je niet van het subtiele bent, bekeerd?
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

rena

Quote from: speycast on January 15, 2013, 08:44:29
je kan het ook omdraaien als zei niet als vrijgezel thuis wil komen dan zal jij enkele keren moeten gaan vissen

dus hengel mee

vakantie moet voor allebij toch leuk zijn    zei soms iets leuks jij soms iets leuks

gaat dat niet dan is de relatie niet optimaal op elkaar afgestemt

langs mooi water lopen en er niet vissen! is als naar de hoeren gaan om te pissen

Helemaal mee eens, en dat uit ervaring  8)

sjoerd

#7
Waarom is materiaal meenemen niet mogelijk? Heb je alleen handbagage?? Anders kun je toch wat meenemen in de koffer.
Wildparken in Canada??? Je zit niet in Afrika. Rivieren om te forelvissen zijn er wel in BC maar ik vraag mij af hoe jij het daar denkt te doen zonder uitrusting. Meestal is wadend vissen of vanuit een bootje daar noodzakelijk en het beste om de goede stekken te bereiken.
Het beste advies: Ga terplaatse naar een hengelsportzaak en informeer daar naar de mogelijkheden. Mogelijk kun je een hengeltje huren of misschien tref je een vriendelijke Canadees die je een dagje mee neemt. Zo hebben wij afgelopen trip een gratis dag vissen op steur aangeboden gekregen, hetgeen anders idd honderden dollars per dag kost.
Maar zoals de anderen al schreven. Ik weet niet hoe jullie relatie is als je niet eens een hengeltje mag meenemen ::wtf:: :) :)

Sjoerd

vliegvisgek

zo,n mooi land en dan geen hengel mee liet ik de vrouw fijn thuis vakantie is voor beiden toch  ;) ;) ;)

weerwolf

Quote from: Rob van H. on January 15, 2013, 11:36:00
zoals ik al eens heb gezegd, jullie kennen Bert totaal niet!!!  8)

klopt, wij zijn nog aan het verkennen ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

marc

dit pikt een beetje vliegvisser toch niet  >:(   ::wtf::
doe dat vrouwtje een kadootje van erotic online ,kan jij lekker gaan vissen toch :)
of zoals Rob aanhaalde  ;wie zijn vrouw liefheeft ...........................
marc

Team

#11
Ik weet niet wat voor een rondreis je gaat maken, ik heb in Vancouver een auto gehuurd en ben daar 3 weken mee rond gereden, onderweg altijd  een BB  of je kunt soms mooie blokhutten huren aan de rivieren.
Vraag aan locals de weg en zeg dat je wilt vissen, De mensen zijn daar zeer behulpzaam. Hengels kun je meestal  huren, tussen Vancouver en Wishler heb je de mooieste riviertjes en prachtige blokhutten, en de eigenaars zijn zeer behulpzaam.  Je mond is je beste wapen in deze, Ook kun je proberen via internet kontakt te maken met vliegvisclubs . vooraf  plannen maken is het beste, als je wacht tot je daar bent is het te laat.

PS  en als je voor je vrindin het boek  40  tinten grijs meeneemt kan het in zo,n blokhut heel gezellig worden
NUNC  AUT  NUNQUAM

Canadian_Streamdance

Misschien moet je deze vliegvis girl eens bezoeken in Canada http://www.flygal.ca/home
die weet wel hoe ze moet vissen op grote canadese rivieren en geeft ook guided trips!  maar jalousie van de vrouwelijke kant is niet uitgesloten :P
"moest ik vrouw zijn" zou ik mijn man ook niet met haar de wildernis in laten gaan met zon tripje haha  ik zou bang zijn dat hij niet meer terug kwam :p
is ook niet gek want wat een mooie verschijning is het en dan nog vliegvissen ook 8) 8) wat moet je nog meer als man :p




Canadian_Streamdance

 ::slaugh::  ;D  ;D  ;D  ::agree::

Team

Quote from: speycast on January 16, 2013, 14:21:43
wat je nog meer moet als man

geen vissende vrouw ( spullen voor het vissen deel ik niet graag   ) kost alles twee keer
vrouw die vele malen meer verdien als jij (kan je thuis blijven) of terwijl zij werk lekker vistrips maken

hele dagen lamballen en binden 

nog meer winkelen als de vrouw jij moet het geld op maken wat zij met hard werken verdient  ;D

Dromen zijn bedrog
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

Quote from: speycast on January 16, 2013, 16:47:57
1 uit vier heb ik al zijn er die minder geluk hebben  ;)

dromen zijn bedrog    voor jou misschien   bij mij heten het  wensen

heb 4 uit 4  vanaf mijn 48 ste
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit72

Quote from: Canadian_Streamdance on January 16, 2013, 14:05:57
Misschien moet je deze vliegvis girl eens bezoeken in Canada http://www.flygal.ca/home


Wouter, volgens mij hebben wij de zelfde smaak  :P
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Canadian_Streamdance

ten eerste Sorry  ::offtopic::
@ Speycast  HAHAH  ;D loopt hier weer lekker van de rails het topic  ::)  maar je hebt een punt  :P heel  subtiel gebracht ook :D ::slaugh::
@ Gerrit  ::duim:: goeie smaak! ;)
@ Rob zeg maar wat je wil zeggen :p 

volschubeke

Hengelo... Dat is van de woord herkenning, meteen uitgezet.

met wildparken bedoel ik natuurreservaten.

flygal is idd een mooi exemplaar.


weerwolf

flygal..............leuk voor erbij.......voor halve dagen :o

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit72

Quote from: speycast on January 16, 2013, 17:10:22
over smaak valt niet te twisten maar om nu een vrouw thuis te hebben die heledagen naar vis ruikt nee

Al rook ze naar poep...
The only difference between men and boys is the price of their toys.

volschubeke

iedereen zo z'n eigen fetisch he gerrit...

Hilco

zit je niet toevallig in de buurt van Jeroen Wöhe ? alsof Canada zo klein is , maar zou kunnen ....

Gerrit72

Quote from: speycast on January 16, 2013, 19:39:24
ik ben dan wel ge..l maar niet smakeloos hoor gerrit jij heb geen grenzen begrijp ik hahahahahaha

Valt ook wel weer mee hoor (en fetish, nou nee bleh  :o), maar een vrouw met zo'n verschijning
en ook nog eens verstand van vissen, hoeft niet naar Chanel nr 5 te ruiken :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Hilco

Ik vond haar met blond haar veel leuker .  April Vokey heet ze  ;) leuke meid.