Hengelbouw

Started by gijsie20, August 27, 2012, 21:07:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gijsie20

Hi all,

Ik ben me op dit moment aan het verdiepen in het zelf bouwen van een mooie vliegenlat. Omdat dit de eerste zal worden wil ik niet te duur beginnen. Ik heb via google een hoop informatie en producten kunnen vinden.
Nu een vraagje over de blank:

Het moet een 4 delige 9ft, aftma 4/5 of 6 worden, daar ben ik nog over aan het nadenken. Wie weet waar ik voor een redelijke prijs een redelijke blank kan vinden? Het liefst in Nederland, omdat je vanuit de USA toch zit met enorme verzendkosten/importkosten/douna kosten etc..
Ik heb echt geen verstand van merken van blanks, je ziet zoveel verschillende.

Zelf heb ik deze kunnen vinden;
http://www.rodvisions.nl/shop/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=414&category_id=163

Zou dit wat zijn? Graag tips of ideeen.

Groet Gijsbert

weerwolf

waarom niet een goedkoop hengeltje kopen en deze strippen en naar eigen inzicht weer opbouwen? dan verpruts je niet een mooie blank!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

ruud

Quote from: gijsie20 on August 27, 2012, 21:07:00
Hi all,

Ik ben me op dit moment aan het verdiepen in het zelf bouwen van een mooie vliegenlat. Omdat dit de eerste zal worden wil ik niet te duur beginnen. Ik heb via google een hoop informatie en producten kunnen vinden.
Nu een vraagje over de blank:

Het moet een 4 delige 9ft, aftma 4/5 of 6 worden, daar ben ik nog over aan het nadenken. Wie weet waar ik voor een redelijke prijs een redelijke blank kan vinden? Het liefst in Nederland, omdat je vanuit de USA toch zit met enorme verzendkosten/importkosten/douna kosten etc..
Ik heb echt geen verstand van merken van blanks, je ziet zoveel verschillende.

Zelf heb ik deze kunnen vinden;