kampionschap van heelweg de kool 30 okt

Started by vliegvisgek, October 12, 2011, 19:59:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vliegvisgek

zijn er nog mensen die er aan gaan meedoen gewoon voor de fun ;D of puur voor de wedstrijd spanning :P,
of voor de ervaring van zo,n wedstrijd  8)

http://www.de-kool.nl

vliegvisgek

had echter wel de wedstrijd vissers verwacht dat die meededen  :-[ ??? ;D

pino

zijn wij de enige van het forum die daar mee doen
we vangen in ieder geval wel een broodje frikandel vrien

vliegvisgek

ja wij zijn de echte put vissers he maar goed ieder zijn ding had er vandaag 10 mooie bij de kool pino ;)

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: vliegvisgek on October 14, 2011, 07:33:54
had echter wel de wedstrijd vissers verwacht dat die meededen  :-[ ??? ;D
30 oktober gaat niet lukken, dan heb ik een feestje :)
Maar ik moet ook bekennen dat vissen op een forellenput niet echt mijn ding is,
daarom heb ik ook de wedstrijd van de 16e laten schieten.

vliegvisgek

A{b}r{a}xa{s}   gelukkig maar want anders was het veel te druk op de forel putten  ;D ;D ;D ;D ;D

nee ieder zijn  ding toch wij de putten een ander de voorns in de vijver of snoek  ;)

Barry


aalbrecht

de gene die gewonen heb had er 5. div mensen hadden er niks zaten ver en diep weg gedoken dat heb ik gehoord groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

vliegvisgek

klopt aalbrecht 30 meter en verder zaten ze zekers en de gene die won gooide wel 40 meter en meer met strakke 9 hengels en schietlijn man wat een lawaai en geknal wel gaaf om te zien had 3 lossers alle 3 net voor het scheppen helaas maar goed de nk champ 2011 stond naast mij en had  er 0 dus al met al leuke ervaring was het  ;)

Rossie69

alles moet kloppen en mee zitten.

dan ma je ook de beste wezen en vinden,maar dan val je door de mand.ieder zijn onderdeel.

en Jeroen nog een platte gehaktbal gehad ;)

vliegvisgek

ja henk platte gegeten en paar br kaas en heerlijk gevist met paar mooie kanjers erbij wat wil je nog meer he  :)